Beantwoorden
JD90
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet flow LG content store

We zijn onlangs overgeschakeld van onze digibox naar de telenet flow applicatie. Helaas hebben we moeten vaststellen dat deze nog niet beschikbaar is op de LG content store. Wanneer zou hier werk van worden gemaakt?

Het streamen via airplay vanop mijn Iphone, werkt helaas heel teleurstellend. Het beeld blijft heel vaak haperen, wat de kijkervaring uiteraard niet zo fijn maakt.

0 Likes
7 reacties
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet flow LG content store

Koop u dan nen apple tv of nen mi box. je zal er veel plezier aan hebben en je zal nooit nog de apps op je tv gebruiken

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet flow LG content store

Is dat niet en vraag die aan LG moet gesteld worden. Zij stellen hun content store vast. En wees gerust TV kijken via internet zal er niet op verbeteren. Het zorgt alleen maar voor meer dataverkeer wat, net zoals met autoverkeer,  voor meer en meer problemen zal zorgen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet flow LG content store

@igvfer 

De netwerken worden performanter, app tv is de toekomst.

neem nen apple tv en gebuik vrtnu en vtmgo en je hebt al twee derde van de zenders van flow. en de vt4 zenders kun je dan nog streamen via uw iphone

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet flow LG content store

@Christof75vrees dat je VT4 niet zal vinden 😛

je bedoeld play4 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet flow LG content store

@igvfer 

Ik snap je redenatie, kabel is en blijft stabielste.

Maar vandaar ook de glasvezel kabel, kwestie van snelheid, kwaliteit, capaciteit is dit een vooruitgang en een ongelofelijk verschil tegen de decennia lange gebruik van coax, die bij de meeste mensen 50,60,80j en meer niet vervangen is.

Maar niet iedereen kan zomaar even van binnen naar buiten een glasvezel leggen tot aan de paddestoel of paal.

Dus zijn draadloze toestellen waar signaal draadloos word omgezet ideaal. Ik blijf er ook bij, niets is beter dan vaste aansluitskabel, zowel tv,internet.. maar mensen willen hoe langer hoe meer toestellen, maar willen geen kabels meer gebruiken of zelfs niet meer zien. En willen overal op de plek waar zij zich bevinden direct tv of internet. Vroeger ging je gewoon naar salon voor tv, of bureau voor je internet.

Technologie is zelfs al een ganse tijd bezig om electriciteit in huis draadloos te gaan gebruiken. Een ontwikkeling waar Tesla al mee bezig was, om dit te doen vanop grote afstanden(heb het niet over de autobouwer, naar de nieuwe garde toe 😛 )

Het super pluspunt van app is, geen gedoe met kabel of toestellen. Met app word met update direct je app of verbeterd of extra nieuwe functies toegevoegd. Veel meer voordelen op dat gebied dan nu, maar gebied van veiligheid, afhangen van draadloze technologie enzo is het dan weer minder. Heel de wereld volgt elke handeling, gebruik en gegevens van je onder stukje norm om te kijken/begrijpen hoe en waarom een bepaalde app of service word gebruikt.

Apps worden de nieuwe toekomst maar met groot prijskaartje van beveiligings risico's en big brother is watching you.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet flow LG content store

@Master-Magic Ik bedoelde daarmee alle play zenders, nu kun je ze in een browser bekijken, en zo op je apple tv bekijken, en voor de topicstarter doet hij het nu al voor al zijn zenders, dus zou hij met een apple tv de vrtnu en vtmgo kunnen gebruiken en dan enkel de play zenders via zijn iphone. dus waarom nog betalen voor flow dan?

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet flow LG content store

True...

 

 

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes