Beantwoorden
manic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Vandaag viel me op dat het icoontje van Telenet tv Flow een extra balkje, met "wordt stopgezet" kreeg bovenaan op mijn Google tv (zie ook foto). Is hier iets over geweten hier ? Komt er een (werkende) vervanger? Ik kon niet dadelijk online iets vinden hierover.

Hopelijk is het inderdaad een vervangende app die er aan komt, die werkt, waarmee je niet elke dag opnieuw door de procedure moet van de QR code en linken met code, en een iets beter zenderaanbod ... De oude yelo dus eigenlijk 🤣 al zal dit was wel ijdele hoop zijn 🤣

tmp_753708c9-2253-4730-95da-8276798661a2.jpeg

31 reacties
Hazo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Ik heb dezelfde melding op het icoontje van de flow-app op mijn Google Chromecast maar kan ook online geen nieuws terugvinden.

ineke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
YEAH! CAPSLOCK DAY! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Jup hier ook

Maar de telenet tv app doet het nu wel bij mij... 

Zouden ze die dan toch samen zetten ivp 2 verschillende apps 😉

WimP
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Inderdaad, hier ook ... Echter totaal geen informatie op de Telenet site hierrond, laat staan enige info in de reviews van de Telenet TV Flow app zelf .... Echt slecht toch, die totaal onbestaande communicatie hierrond. Het kost toch niet zoveel moeite om hierover een kort officieel berichtje op de Telenet site te zetten? Klantenservice gaat echt met reuzestappen achteruit, lijkt me .....

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

De flow app verdwijnt met de tijd dit jaar en iedereen kan al maanden kijken via de Telenet tv app, alle apps worden 1 app de Telenet tv app.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Hier op Netweters is dat al van vorig jaar bekend dat Yelo, Flow en Telenet TV één app worden.

Dus van 3 naar 1. Yelo (dat bij de oude digicorders en digiboxen hoorde) is al uitgefaseerd en nu zal men beginnen aan Flow.

Dan blijft er nog 1 app (en webportaal) over Telenet TV (en telenettv.be).

Telenet TV is in het leven geroepen samen met de nieuwe TV-box (ondertussen al) 4,5 jaar geleden.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Zal op einde van jaar zijn

Raar er is nog geen datum laat suzy weten

Waarom?

In 2024 wil Telenet de huidige tv-apps migreren naar één app, de Telenet TV-app. Dit sluit verwarring uit over welke tv-app je als klant moet downloaden en vereenvoudigd het ontwikkelingsproces van nieuwe functionaliteiten (bv. zenderzone).

Wat met de Telenet TV flow-app?

De Telenet TV flow-app blijft voorlopig bestaan, maar wordt later dit jaar ook gemigreerd. 
We hebben helaas nog altijd geen specifieke periode of datum doorgekregen die we met jullie kunnen delen.

 

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Bye-Yelo-hello-Telenet-TV/m-p/170884#M12507

Benoit83
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Allemaal leuk maar de telenet TV app is niet beschikbaar op Android MI stick/box

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Ze zullen een boel schrappen

De flow kan je nog op veel toestellen ontvangen

tv app minder

manic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Dan toch een communicatie hierover plots in mijn mailbox , ze zullen mee lezen hier zeker ? 🤣

Screenshot_20230527_084139_Firefox.jpg

Bon, zal dan nog even afwachten tot deze "zomer" want was eigenlijk van plan om deze dienst op te zeggen in de toekomst wegens de redenen in mijn oorspronkelijke post (technisch niet in orde en het belabberde zenderaanbod waarvan je bijna allen gratis via de zender zelf kan streamen).

 

0 Likes
manic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Ik kan yelo jammer genoeg niet meer gebruiken, sinds ik de digicorder binnen gedaan heb kon ik enkel nog een abbo nemen op Flow ... Wat echt geen vooruitgang was

0 Likes
Benoit83
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Zo na lang zoeken.

 

Stap 1:  kijken of de android MI box/stick volledig up to date is.

Stap 2: zoek niet Telenet TV app dan vindt hij niets maar TV Telenet dan komt hij uiteindelijk tevoorschijn.

Moet wel zeggen de app lijkt op een digibox in een app gegoten.

 

Cheers

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Je bespaard er 20 euro mee elke maand  dan kan je niet alles krijgen

flow is gemaakt om gemakkelijk te zappen tussen de hoofd zenders

0 Likes
manic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Niet iedereen kan ATM via Telenet tv kijken en aanloggen .. ik kan daar niet op inloggen aangezien ik een flow abbo heb, probeerde het net nog

 

0 Likes
Benoit83
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Ik heb ook alleen flow abonnement en kan zonder probleem aanloggen. Wel eerst op gsm. Dan de qr op de androide mi stick ging zonder zorgen.

0 Likes