24757
netweters
|
152443
antwoorden
|
20707
vragen
|
Ik heb een heel raar fenomeen met de Yelo Play app. Wanneer ik bvb het journaal van 19u wil bekijken start het programma op de tijdlijn van mijn app op 19u maar is het programma al ongeveer een 10 minuten bezig.
Ik moet dan de tijdlijn naar ongeveer 18.50u schuiven om het begin van het journaal te kunnen zien (zie foto waar het journaal reeds bezig is).
Het rare is dat ik het getest heb op 2 smartphones (wel met zelfde login) en het probleem doet zich op beide toestellen voor.
Wanneer ik de tijdsbalk onderaan schuif naar "Live" springt deze terug naar 10 min vroeger, heel vreemd dus.
Bij het kijken op mijn pc via de browser start het wel correct op.... iemand een suggestie?
Ik heb de Yelo play app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar geen resultaat...
Het probleem doet zich voor op alle zenders.
Niemand ervaring of een tip met dit probleem?
Hier exact hetzelfde probleem de laatste tijd op verschillende android toestellen. Wanneer je aan het kijken bent en de app moet bufferen, verspringt die ook weer een stuk in de tijdlijn. Geen probleem via de digicorder.
Heb het net even zelf getest op iOS toestel (iPhone 6S met iOS versie 12.1) en hier geen probleem. Het nieuws begint mooi om 19u00 en wordt correct weergegeven op de balk.
@dusbaba, heb jij ook een Android toestel? Zo ja, kan je even doorgeven welk type en welke Android versie erop staat. @Ex-Netweter, kan jij ook delen welke Android versie je gebruikt?
Kijk beide ook zeker eens na of jullie de recentste versie van de Yelo Play app hebben. Zo ja, de welke is er geïnstalleerd?
De app is de meest recente versie, 4.20.1.
Getest op android 7.0 en 7.1.2
@Ex-Netweter @dusbaba men heeft dit net achterliggend aan enkele testen onderworpen op een Android toestel en kon dit niet reproduceren. Hebben jullie dit vandaag nog voor?
Zo ja, is er iets speciaal dat jullie vooraf doen?
Zijn het enkel programma's die live nog bezig zijn of maakt dat niets uit, ...
@SuzyGeloof het of niet.... nu werkt het bij mij terug normaal zoals het zou moeten werken.... heel raar.
Ik heb dit verschijnsel een week gehad en nu is het plotseling terug ok...
Zou dit een bug in de app kunnnen zijn?
Mijn toestel is een Samsung S7 edge, Android versie 8.0.0, ook hier de meest recente versie van Yelo Play Versie 4.20.1
@Ex-Netweteris het bij jou nu ook ok?
Inderdaad, voorlopig werkt alles terug prima zoals het moet... Wel vreemd dat ik er een week met heb gesukkeld met beide toestellen en nu is het opeens terug in orde zonder dat ik iets heb gewijzigd...
@dusbaba@ schreef:Inderdaad, voorlopig werkt alles terug prima zoals het moet... Wel vreemd dat ik er een week met heb gesukkeld met beide toestellen en nu is het opeens terug in orde zonder dat ik iets heb gewijzigd...
Gremlins? 😉