Beantwoorden
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Sinds 3 dagen lukt het niet meer om tv te kijken op mijn smartphone Samsung S10+ met Android 12 via data, ik krijg steeds de melding streamingsprobleem probeer het later nog eens. Via Wifi gaat het wel. Ik heb al verschillende keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd na heropstarten smartphone zonder succes. Verleden week wijzigde ik wel mijn inlog gegevens, gebruiker is nu mijn emailadres daarvoor gebruikte ik nog mijn gebruikersnummer dat ik ooit kreeg van Telenet, ik weet niet of dit iets gewijzigd heeft? Ik heb thuis ook nog steeds de digicorder waardoor ik ook de nieuwe tv app niet kan gebruiken.

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Ik kan geen tv meer kijken in yelo Play app met data

0 Likes
49 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

@Rony3 

Dan eigenlijk de simpele vraag , log je in op de app via data met de gewijzigde inlog gegevens ? 

Zo niet dan dien je daarmee in te loggen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Inloggen doe ik met de nieuwe gegevens met de oude kan ik niet meer inloggen

0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Als ik kijk via Wifi en ik schakel de wifi uit dan kan ik gewoon blijven verder kijken via data.

Als ik geen wifi heb kan ik gewoon niet kijken, dan krijg ik de melding streamingsprobleem, dit heb ik echter nog maar 3 dagen daarvoor altijd probleemloos kunnen kijken via data. 

0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

VRT nu en Go Play kan ik zonder problemen bekijken dus aan de snelheid ligt het ook niet enkel problemen met de yelo tv app

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

@Rony3 

Zou ook niet direct kunnen zeggen waar dit probleem vandaan komt. Kan zijn dat er achterliggend iets verkeerd is maar dan zul je de klantendienst moeten contacteren. 

Je zou voor de zekerheid eens je mobiele data gegevens opnieuw kunnen instellen op je gsm toestel maar of dit de oplossing is daar twijfel ik aan. Moest je nog andere problemen hebben met andere apps dan kan ik het ergens verklaren maar vermits je dit niet aangeeft lijkt het mij niet daar het probleem. De tv app zelf kan je idd niet gebruiken dat is voor mensen die de tv box hebben zoals ik , ik kan dan weer geen testen doen met Yelo app ( anders had ik dat gedaan ). 

Nog vreemder is dat als je via wifi kijkt en je schakelt over naar mobiele data dan werkt dit in eens wel maar als je opstart via mobiele data werkt het niet. 

EDIT : kijk eens in je instellingen - APPS - dan de Yelo app kiezen - dan kom je in de app info kijk eens of daar bij mobiele gegevens iets aangevinkt staat. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Bedankt voor de info, heb inderdaad met geen enkele andere app problemen. Heb ook nooit problemen gehad met de yelo tv app tot enkele dagen terug. 

Screenshot_20220725-112130_Settings.jpg

0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Screenshot_20220725-112158_Settings.jpg

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

@Rony3 

Je hebt de juiste instellingen direct getoond en daar lijkt mij niks mis mee zoals ik het zie. 

Heb je op een ander toestel hetzelfde probleem heb je al eens getest ? 

Heb je eventueel een VPN er nog op staan die je actief hebt gezet ? 

Probeer nu wat andere dingen uit te sluiten om te weten wat de oorzaak kan zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Het toestel waar het niet meer lukt is een Samsung S10+, op mijn vrouw haar Huawei toestel werkt de yelo tv app probleemloos

0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

VPN geen

0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Binnenkort ga ik om de nieuwe tv box, dan kijk ik via de nieuwe Telenet tv app.

Maar toch raar dat van de ene op de andere dag geen tv meer kan kijken op de yelo tv app met data enkel op mijn smartphone 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

@Rony3 

Dan heb ik ook niet direct een idee wat de oorzaak kan zijn. Dat het toestel gebonden is dat denk ik dan wel want het werkt met een ander toestel en als het aan je login ligt dan zou het daar ook niet op werken. 

Misschien nog een klein ding , open je instellingen - zoek terug Apps - kies weer de Yelo app zodat je op app info komt - druk dan op opslag ruimte en klik gegevens wissen. Dan zal die alles wissen kwa opslag van de Yelo app maar de app zelf niet dus die blijft erop staan als ook de rest op je toestel van andere instellingen en apps.

Heb misschien nog een optie maar of je er blij mee gaat zijn dat weet ik niet , maar reset je toestel eens. Je kan op een Samsung ook je toestel resetten zonder alles in eens te verliezen maar dat kun je zelf bekijken. Maar ik zou dat zien als laatste 'red middel' want dat is meestal wel een grotere stap namelijk een toestel leeg maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Ga nog even afwachten dan 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

@Rony3 

En waar wil je op wachten dan ? 

Want met wachten lost het je probleem niet op natuurlijk. Je kiest wat je zelf wil doen dat snap ik wel maar neem wel aan dat je het probleem opgelost wil hebben. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes