Beantwoorden
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

Hallo,

Jawaddedadde, toch  raar dat bij Telenet de overgang naar een vernieuwde app en vernieuwd "mijn Telenet" op de site, niet "smooth" kan verlopen. Ik moest plots overal weer aanmelden, de verschillende gebruikers en simkaarten waren plotseling niet meer gekoppeld en dus ook niet meer gekend, ook ikzelf niet als hoofdgebruiker. Dat vind ik in deze tijden niet normaal, dat zou veel beter moeten verlopen maar waar ik nog het meest last van heb is dat het verbruik van internet op de app en in "mijn telenet" volledig verschillend is??? Je kan op de site je daluren en piekuren niet meer opgesplitst zien, in de app wel maar het verschilt enorm...en qua gebruiksgemak totaal geen vebetering, integendeel. Dat kan echt wel beter TELENET, zoals je van een providergigant zou mogen verwachten! 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: groot verschil in verbruik internet tussen app en site

0 Likes
26 reacties
Wimpie3
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Complimentendag Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

In de app zit ik zelfs al -21 dagen op smalband. Min 21! Terwijl ik dus helemaal niet op smalband zit.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

@Franka49704 

Opgelet, in de weergave op de site kan je niet enkel de opsplitsing tussen dal en piek niet meer zien, het verbruik tijdens de daluren wordt zelfs niet meer  weergegeven.

In de app kan je het inderdaad wel nog splitsen en zie je het dal verbruik ook nog. Dat op zich geeft uiteraard al een verschil tussen app en site.

Maar inderdaad, zelfs wanneer je enkel de piekuren vergelijkt is er een verschil tussen app en site.

Wel niet dramatisch, voor mij bvb momenteel op de site 32,71 GB en in de app 39,3 GB


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

Ik vind, zelfs het kleinste verschil, al dramatisch en is niet meer van deze tijd, je maakt je er gewoon onbetrouwbaar en ongeloofwaardig door...Ik betaal tenslotte voor een bepaald aantal GB...dan dienen die tellers ook juist te zijn maar zoals ik al zei, toch echt wel amateuristisch voor zo'n grote speler....'t is dat ik graag loyaal ben en dat switchen naar een andere provider niet zo gemakkelijk gaat als dat men steeds beweert, anders had ik zeker al eens veranderd maar spijtig genoeg is het op een ander ook niet automatisch beter.

0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

Toch niet normaal he?

0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

ik zit in "mijn telenet" op 312 GB en in de app op 440 GB piek, dat is wel een immens groot verschil niet?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

Conclusie: Heel eenvoudig. Bij de omschakeling van hun interne systemen waar ze al jaren over aan het spreken waren hebben ze zich gigantisch miskeken op de aanpak ervan. Ze moeten nu elk onderdeel apart terug aanpassen en synchroniseren met elkaar. Hetgeen vroeger organisch gegroeid was door telkens onderdelen bij te voegen, wat misschien ook niet altijd de ideaalste oplossing was maar het werkte wel, willen ze nu ineens allemaal omschakelen. Is eigenlijk een beetje zoals steden als Brussel, Antwerpen, Gent, Luik, Brugge enz. die organisch gegroeid zijn met de nodige problemen maar die wel leven, af te schaffen en alles opnieuw op te bouwen en te verplaatsen naar een nieuw gebouwde stad en dan tot de vaststelling te komen dat het allemaal zo simpel niet is, en dat het leven eruit is.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

Wij hebben op proximus onbeperkt volume,maar geraken niet vooruit.

Als de kids downloaden,en wij kijken hd tv,dan weet je het antwoord wel zeker.

'n ramp als de kids er uren moeten overdoen om een spelletje te downloaden.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

Gevolg van steeds verregaandere outcourcing van IT met het oog op kostenbesparing en winstmaximalisatie. De kwaliteit van de opgeleverde software verslechtert daardoor alleen maar.


Wie scoort het minst inzake servicedelivery: BT en Tech Mahindra.

bron: https://www.computable.be/artikel/achtergrond/outsourcing/7382798/5594136/waarmee-maken-outsourcers-...

Twee keer raden wie "het nieuwe IT-systeem" van Telenet moest "deliveren".

0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

Dat geloof ik allemaal graag maar ik blijf met een verschil van 150GB(!!!) in piekuren zitten tussen de app en "mijn telenet". Heb uitleg gevraagd via Messenger maar dan kan je beter een postduif sturen want ze bekijken je bericht nog niet eens, werd eergisteren gestuurd...wat een geklungel en het gaat van kwaad naar erger. Verstoppertje spelen kunnen ze daarentegen wel heel goed.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

@Franka49704 maakt da nu nog verschil, nu dat er onbeperkte abonnementen zijn.

0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

een onbeperkt abon is geen onbeperkt abonnement wat je zit met dal en piekuren zoals je kan lezen op de site van Telenet, toch als je zoals ik Wigo 35GB hebt

0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

Er zijn GEEN excuses als een teller van je verbruik niet juist weergegeven wordt en nog erger, als je 2 tellers hebt die zo'n groot verschil geven. Ik, als klant hoef mij toch niet aan te passen omdat hun transitie niet lukt? Ik was heel goed geholpen met het abbon dat ik nu heb...

0 Likes
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

Je zal toch een pak meer volume kunnen verzetten dan ik met proximus onbeperkt.

Onbeperkt volume en met downloaden zo traag.Snelheid is ruim beperkt.Internet + Tv 69,99 euro per maand.

Zetten we TV aan,dan valt er voor de kids nog amper tegen 15Mbps te downloaden.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Verbruik verschillend op Mijn Telenet en Telenet-app

@Franka49704 Hoeveel betaal je per maand? in een one dan niet beter, meer data en meer volume

0 Likes