Beantwoorden
dannyro
Freshman Veelweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Vergelijken andere bundels via MyTelenet?

In het verleden kon men zien in "Mijn Telenet" wat de kostprijs was van het totale abonnement, eventuele kortingen inbegrepen, zoals op de maandelijkse factuur. Dan kon je vergelijken met andere bundels of combo's. Nu vind ik dit niet meer. Kijk ik erover? 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Factuur

31 reacties
dannyro
Freshman Veelweter

Dat dus, ik weet het ook niet...Vandaar mijn TS. Daardoor zeg ik, het is gewoon niet duidelijk. 

Nogmaals, ik heb Turbo Internet en een gsm SIM 15GB Data. Op mijn factuur staat €85 voor internet en €10 voor de sim. Huur TV Box en tv zenders zijn gratis dmv de combo korting met internet. Totale factuur €95. Via de chat, een medewerker, geen bot, is mijn prijs bevestigd. De initiële vraag was, waarom vinden wij dit niet terug in de prijslijsten. Ik vind het niet. (wat wifiversterkers er mee te maken heeft snap ik helemaal niet)

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

janne_man_0-1780815728238.png

Extract uit de prijslijst:

janne_man_1-1780815976667.png

dat zijn dus de twee zaken die je hebt.

dannyro
Freshman Veelweter

@janne_man Bedankt voor de verduidelijking. Maar hoe kom ik dan aan €95?

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@dannyro zoals je zelf hebt aangegeven: 85 voor internet + tv 500Mpbs en 10 voor mobiel Basis 15 GB , kolom bedrag per maand bij cobinatie  met een Telenet internet abonnement. Samen maakt dat 95 euro. Op je mobiel die normaal geprijsd is aan 21 euro, heb je dus een korting van 11 euro.

dannyro
Freshman Veelweter

@janne_man Zoals ik hierboven al had gepost, ik heb het Turbo internet, Sim 15GB, TV box en zenders, €95 Mijn Sim is 10€ en TV box huur en zenders gratis door combovoordeel. Daar gaat mijn vraag over. Ik heb natuurlijk wel mijn laatste factuur, maar het gaat mij erom dat de informatie op de Telenet site niet duidelijk is. Als ik dit wil aanprijzen aan vrienden en familie, krijg ik altijd te horen dat ze dat niet vinden op de site...

ps Bedankt om mee te denken...

janne_man
Professional Superweter

In mijn antwoord met de twee tabellen kan je klikken op het woord prijslijst (tussen de twee afbeeldingen). Je komt dan op een webpagina van Telenet waar je op Download kan klikken en dan krijg je een pdf met al de huidige tarieven van Telenet. Met al de huidige worden die producten opgenomen die actief verkocht worden op datum van de prijslijst en dit tot en er nieuwe prijslijst komt. Je hebt daarmee alle informatie die je kan doorgeven.

dannyro
Freshman Veelweter

Nogmaals....Ik ken deze PDF hoor, maar kan jij daar ergens op vinden waar staat dat huur TV Box en de zender pakket €0 is met combo voordeel Internet? Ik niet...Zo wordt het wel moeilijk!

janne_man
Professional Superweter

Je moet je vraag duidelijk stellen en niet onderweg veranderen.  Op uw laatste vraag bestaat geen antwoord.

De commerciële web pagina's van Telenet zijn dynamisch. Als je ingelogd bent krijg je gemakkelijk zaken te zien voor de bestaande klanten. Als je aan je vrienden die geen Telenet klant zijn wil tonen; log dan uit als je op https://www2.telenet.be/residential/nl bent.

Klik boven op Internet 

janne_man_0-1780872245130.png

De normale prijs is 65 euro per maand en de nieuwe klant krijgt het aan 56 euro maand gdurende 12 maanden

Klik boven op Mobiel

In combinatie met internet:

janne_man_1-1780872437664.png

en zonder internet is het:

janne_man_2-1780872496312.png

Dus in combinatie met internet heb je op de normale prijs van 21 euro een korting van 11 euro. De eerste twaalf maand krijg jet een korting van 21 euro.

Klik boven op TV

Voor TV heb je voortaan internet nodig bij Telenet:

janne_man_3-1780872664992.png

Je kan nu eens herbeginnen en kies nu boven Combo's

Klik op het groter dan-teken bij Internet+Mobiel+TV

janne_man_4-1780872864982.png

Als je de prijs van de afzonderlijke producten bekijkt dan heb je Internet 65 euro, Mobiel 21 euro, TV (volgens info uit de prijslijst) 20 euro, samen (als ik me niet vergis) 106 euro.

Zoals je uit al deze elementen kan zien is de combo gewoon de samentelling van de drie afzonderlijke producten. Strikt genomen is de prijs van deze combo in strijd met de geafficheerd prijs van de combinatie internet en mobiel, want in dat geval is het tarief voor mobiel slechts 10 euro. 

@Moderator ik  kan mij natuurlijk ergens vergist hebben, en dan aanvaard ik graag de rechtzetting. Indien ik me niet vergist heb dan word de Combo internet 500 Mbps + Mobiel 15 GB + TV elf euro te veel aangerekend. De Combo internet + mobiel is immers 75 euro en het product tv is 15 euro + 5 euro tv-box. Dat geeft een totaal van 95 euro. Ik hoop dat dit ergens een vergissing is van Telenet, maar zulke vergissingen ondermijnen de betrouwbaarheid van het merk Telenet. Dit alles onder voorbehoud dat ikzelf me  niet vergist heb.

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

@janne_man  schreef:

@Moderator ik  kan mij natuurlijk ergens vergist hebben, en dan aanvaard ik graag de rechtzetting. Indien ik me niet vergist heb dan word de Combo internet 500 Mbps + Mobiel 15 GB + TV elf euro te veel aangerekend. De Combo internet + mobiel is immers 75 euro en het product tv is 15 euro + 5 euro tv-box. Dat geeft een totaal van 95 euro. Ik hoop dat dit ergens een vergissing is van Telenet, maar zulke vergissingen ondermijnen de betrouwbaarheid van het merk Telenet. Dit alles onder voorbehoud dat ikzelf me  niet vergist heb.

Ja €95 (Internet Standaard, Mobiel Basic 15GB & TV)

IMG_0492.png

Die van €106 in je schreenshot is Mobiel Unlimited.

Of heb ik je vraag verkeerd begrepen? 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dannyro
Freshman Veelweter

Ik verander helemaal de vraag niet. Het is gewoon niet duidelijk. En de familie is ook Telenet klant, nog met de One Up. Maar daar gaat het niet over. Alles wat jij hier post klopt verder helemaal. 

dannyro
Freshman Veelweter

We gaan er misschien nog uitkomen....Lees de eerdere opmerkingen ook eens. Hier volgens de facturatie, €95 voor Turbo, 15GB Sim, TV en huur TV Box. De initiële vraag ging erover dat ik dit niet terugvind. Vandaag eens proberen bellen...

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Ik ben er tamelijk zeker van dat je een of andere promo op je aanrekening zal hebben staan.

Wij kunnen dat echter niet voor jou opzoeken

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter

Dat klopt. Op deze pagina moest ik verder gaan met verder personaliseren en dan verder de juiste keuzes maken. Als excuus kan ik wel aanvoeren, dat toen ik dat antwoord opstelde plots het personaliseren niet meer correct werkte, de keuzes kwamen niet tevoorschijn. Mijn reeds half opgesteld antwoord had ik hierdoor herbegonnen. Want om een antwoord op te stellen met screenshots, moet ik wel eens herbeginnen met het kijken op webpagina's waar ik al gekeken had.

In elk geval met jouw screenshot toon je dat hetgeen @dannyro heeft, wel op de website van Telenet staat. 

dannyro
Freshman Veelweter

Dat denk ik dus ook. We zullen er maar over zwijgen😉

dannyro
Freshman Veelweter

@janne_man Jij blijft altijd hetzelfde zeggen. Ik probeer jou nu al 2 dagen wijs te maken dat ik Turbo internet heb, geen standaard internet. Zodus de screenshot van @WG94  heeft niets met mijn abbo te maken!

Ondertussen, na contact met Telenet is het inderdaad zo dat mijn promo's NIET op de website te vinden zijn. Voor mij is dat bij deze opgelost!