|
26.516
netweters
|
164.967
antwoorden
|
|
22.143
vragen
|
In het verleden kon men zien in "Mijn Telenet" wat de kostprijs was van het totale abonnement, eventuele kortingen inbegrepen, zoals op de maandelijkse factuur. Dan kon je vergelijken met andere bundels of combo's. Nu vind ik dit niet meer. Kijk ik erover?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Factuur
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er zullen dus verschillende prijzen naar de klant toe zijn
Zoals het nu ook is , ze hadden nu iedereen het zelfde kunnen geven maar dat zullen ze niet doen
Dus voor jouw deze prijs en vrienden een andere prijs
Nu weet je hoe je aan je prijs komt
@janne_man schreef:
Je moet je vraag duidelijk stellen en niet onderweg veranderen. Op uw laatste vraag bestaat geen antwoord.
De commerciële web pagina's van Telenet zijn dynamisch. Als je ingelogd bent krijg je gemakkelijk zaken te zien voor de bestaande klanten. Als je aan je vrienden die geen Telenet klant zijn wil tonen; log dan uit als je op https://www2.telenet.be/residential/nl bent.
Klik boven op Internet
De normale prijs is 65 euro per maand en de nieuwe klant krijgt het aan 56 euro maand gdurende 12 maanden
Klik boven op Mobiel
In combinatie met internet:
en zonder internet is het:
Dus in combinatie met internet heb je op de normale prijs van 21 euro een korting van 11 euro. De eerste twaalf maand krijg jet een korting van 21 euro.
Klik boven op TV
Voor TV heb je voortaan internet nodig bij Telenet:
Je kan nu eens herbeginnen en kies nu boven Combo's
Klik op het groter dan-teken bij Internet+Mobiel+TV
Als je de prijs van de afzonderlijke producten bekijkt dan heb je Internet 65 euro, Mobiel 21 euro, TV (volgens info uit de prijslijst) 20 euro, samen (als ik me niet vergis) 106 euro.
Zoals je uit al deze elementen kan zien is de combo gewoon de samentelling van de drie afzonderlijke producten. Strikt genomen is de prijs van deze combo in strijd met de geafficheerd prijs van de combinatie internet en mobiel, want in dat geval is het tarief voor mobiel slechts 10 euro.
@Moderator ik kan mij natuurlijk ergens vergist hebben, en dan aanvaard ik graag de rechtzetting. Indien ik me niet vergist heb dan word de Combo internet 500 Mbps + Mobiel 15 GB + TV elf euro te veel aangerekend. De Combo internet + mobiel is immers 75 euro en het product tv is 15 euro + 5 euro tv-box. Dat geeft een totaal van 95 euro. Ik hoop dat dit ergens een vergissing is van Telenet, maar zulke vergissingen ondermijnen de betrouwbaarheid van het merk Telenet. Dit alles onder voorbehoud dat ikzelf me niet vergist heb.
@janne_man De vraag voor @dannyro werd al beantwoord. Als er een promotie van toepassing is, kunnen we dat vanuit hier ook niet zien. Enkel de klantendienst kan dit dan waarnemen.