Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

Wat moet je in hemelsnaam doen als je het wachtwoord van je persoonlijke login vergeten bent ? je zou https://www2.telenet.be/profiel-aanmaken?flow=recoverpwd&login=mijnemail@emailserver.be maar als ik dat probeer krijg ik een melding te zien dat ik moet inloggen in mijn telenet maar het is net dat wat ik niet kan.

Wat ook opvallend is wanneer ik probeer in te loggen op mijn telenet met mijn email en het FTP wachtwoord dan krijg ik weer de profiel maken pagina te zien die uiteindelijk faalt omdat de email al gebruikt is help.........

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: persoonlijk login mijn telenet

0 Likes
40 reacties
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1024
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Heb je deze link al eens geprobeerd?

Wachtwoord vergeten 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

 

Ja dan krijg ik dit te zien "Meld je aan op Mijn Telenet als beheerder en ga naar Beheer je Telenet-mailbox om het wachtwoord van je e-mailadres te wijzigen."

 

 

"

0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1024
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Als ik het goed voor heb wil dat zeggen dat het e-mailadres dat je gebruikt een subgrebruiker van Mijn Telenet is en dat daar geen "Persoonlijke login" aan hangt.

Heb je een recent factuur bij de hand? Daar zie je normaal bovenaan "Uw login". Dat is de login waarmee je zou moeten kunnen inloggen op Mijn Telenet (vervolgens kan je dan het wachtwoord van de mailbox aanpassen).


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

Inloggen met deze gegevens lukt maar ik krijg mijn telenet niet te zien ik krijg weer de profiel maken pagina pfffff ik ben gejost want dit gaat mislukken sinds ik al een persoonlijke login heb ja telenet je hebt er nogal een soep van gemaakt zenne dat wachtwoord resetten zou veel eenvoudiger moeten zijn.


Zoals ik al dacht "E-mailadres is al gekoppeld aan een andere gebruiker"

 

Ik zie net dat er een onderhoud is van mijn telenet als dat onderhoud gedaan is zal ik het nog eens proberen.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Een wachtwoord aanmaken en dat onthouden lijkt me makkelijker.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

 

Inderdaad ja maar dat telenet dan eerst eens zorgt dat hun spullen werken ik ben hier al mee bezig van in het weekend en ik ontving de uitnodiging niet dan is de procedure doorlopen zo goed als onmogelijk.Dinsdagmorgen eindelijk die mail gehad en tjah 2 minuten van onoplettend verder was het gebeurd en nee je moet niet afkomen ik weiger gevoelige informatie zoals wachtwoorden op te slaan in diensten die er geen zaken mee hebben zoals lastpass en dergelijke.

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

Ik heb contact met de klantendienst dat is onder andere de rede dat ik een andere schermnaam heb.De klantendienst heeft geprobeerd het probleem op te lossen door

 

  • Een nieuw wachtwoord te genereren (mislukt).
  • Een tweede persoonlijke login die ik gebruikte te verwijderen dit was een normale gebruiker en vervolgens te proberen een uitnodiging te sturen deze persoonlijke login zou dan automatisch een beheerdersaccount worden (mislukt).Ik heb er niet bij stil gestaan dat dit ook gevolgen had voor mijn originele netweters account.
  • De medewerker zei dan dat zijn ideeën om het probleem op te lossen op waren en heeft een dossier overgemaakt aan iets wat hij de "achterliggende dienst" noemde en ik zou een sms bericht ontvangen wanneer deze dienst het betrokken dossier behandeld heeft.
  • Ik kan begrijpen dat mensen hun ideeën om een bepaald probleem op te lossen op geraken en ik snap ook dat andere klanten voorrang krijgen indien hun telenet diensten niet werken dat is bij mij niet het geval maar een probleem op de lange baan schuiven dat vind ik toch ook niet kunnen uiteindelijk komt mijn aanrekening ook elke maand dus vraag ik mij af:
  • Als de telenet klantendienst medewerkers een nieuw wachtwoord proberen te genereren waarom mislukt dat ? dat is daar precies nog zwaarder beveiligd dan het Amerikaanse Pentagon al is dat een goede zaak.
  • Wat in hemelsnaam heeft mijn mailbox te maken met het resetten van een wachtwoord ? dit gebeurd per sms ik snap dat niet.

Dit is wat ik bedoelSchermafbeelding 2023-04-15 134655.png

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

 

Klachten formulier ingevuld op de telenet website en heb een e-mail ontvangen ook in deze e-mail staat Momenteel loopt de wachttijd bij onze klantendienst op. Sorry daarvoor! We doen er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen.

Je kan je niet blijven verstoppen achter de bekende problemen telenet dit duurt veel te lang.

 

Zodra de maand Juni daar is dan is het + %6 en de IT implementatie van deze wijziging zal geen problemen opleveren dat is toch wel heel opvallend als je het mij vraagt.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Ik heb verleden week het nieuwe IT system gekregen,alles werkte metteen.

Volgens mij heeft het te maken met die nieuwe 
F@ST3896LG-TN  die ik niet wil.En de digicorder TV Box ruil.Configuratie fouten.

Ik heb OneUp 1Gbps 2tv's TVbox vaste lijn en gsm.

Leve de CV8560E .

 

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Ik heb ook een HD digicorder hij is oud maar dat ding doet perfect wat hij moet doen en ik heb ooik geen zin in ruilen wat ja eer hun zooi geactiveerd is heb ik een 7 gangen menu gegeten.

Een antwoord op whatsapp kan een paar uur duren zei je mja zelfs 105 uur and still counting ....

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

 

Mijn telenet werkt dus wel alleen is dit een normale gebruiker en geen beheerder

 

Schermafbeelding 2023-04-25 220057.png

Wat mij het meeste stoort is dat je als klant niet op de hoogte bent van de vooruitgang van het dossier bij de "achterliggende dienst" ik vraag toch niet teveel wil alleen maar weten wat het probleem is niet meer dan normaal ik heb vorige week van de klantendienst berichten gehad

  1. Uw login is blijven hangen in het oude systeem.
  2. Ik vrees dat uw login op de een of andere manier corrupt is geraakt.

sinds dan zijn ze in slaap gevallen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

@Rik12 

De achterliggende dienst , is gewoon de technische beackoffice die dit regelt en oplost , zal nooit een bericht er tussen in sturen. Je kan wel eens een berichtje sturen op whatsapp of Messenger via Facebook en eens vragen hoe ver ze staan met de je dossier. Op de moment dat het is opgelost zullen ze je wel een bericht sturen ( hopelijk) dat het is opgelost. Heb hier ook al berichten gezien dar er geen berichtje gestuurd is maar dat het probleem wel opgelost was. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

Dat is dus mijn vrees dat men het probleem oplost zonder die sms waarover ze het hebben te versturen wanneer ik als klant niet weet dat de achterliggende dienst mijn probleem verholpen heeft ik kan dat niet ruiken aan de andere kant snap ik dat deze mensen niet dienen om te communiceren met klanten ze hebben vast wat anders te doen maar ik zou denken dat de klantendienst wel kan zien dat het probleem opgelost is en zij communiceren wel met de klanten maar goed die medewerkers zijn momenteel vast al helemaal tureloere door de gekende problemen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

@Rik12 

Eenmaal je dossier is opgelost komt deze niet terug bij de klantendienst. Als je belt kunnen ze dit wel opvragen ook als het is opgelost. Maar een terugkoppeling van de klantendienst zelf krijg je niet. 

Nu heb ik wel een heel goed vertrouwen in de achterliggende dienst en ik ben er wel van overtuigd dat je een sms krijgt. Ik heb over laatst nog al eens een dossier laten aanmaken voor iemand en er is netjes een sms gekomen dat het opgelost is geweest. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.