Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

Wat moet je in hemelsnaam doen als je het wachtwoord van je persoonlijke login vergeten bent ? je zou https://www2.telenet.be/profiel-aanmaken?flow=recoverpwd&login=mijnemail@emailserver.be maar als ik dat probeer krijg ik een melding te zien dat ik moet inloggen in mijn telenet maar het is net dat wat ik niet kan.

Wat ook opvallend is wanneer ik probeer in te loggen op mijn telenet met mijn email en het FTP wachtwoord dan krijg ik weer de profiel maken pagina te zien die uiteindelijk faalt omdat de email al gebruikt is help.........

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: persoonlijk login mijn telenet

0 Likes
40 reacties
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Schermafbeelding 2023-05-10 155433.pngNee ik kan dat niet bewerken dat staat daar gewoon "gebruiker" volgens mij is dat systeem verward omdat er reeds een gebruiker bestond met hetzelfde email adres en als je iets probeert te veranderen krijg je de welbekende oeps er ging iets mis melding.

volgens mij moet dat profiel weg en dan opnieuw gemaakt worden (met hoop op zegen)

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

@Rik12 

Weet nu niet of je de nieuwe of de oude layout nog hebt maar als ik kijk kan ik mijn partner zijn rol wel aanpassen. 

Scherm­afbeelding 2023-05-10 om 18.45.50.png

 Als ik nu op de bol beheerder druk dan zal mijn partner de beheerder zijn en gaat mijn rol automatisch naar gebruiker. 

Ga dit nu niet doen natuurlijk maar het is op die manier dat ik het kan aanpassen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Bij mij zijn dat geen radiobuttons ik kan niet kiezen tussen gebruiker of beheerder Schermafbeelding 2023-05-10 185609.png

bovenaan staat ook deze melding

Volgende gegevens ontbreken in je profiel: Geboortedatum, Contactnummer, Familienaam. Vul de ontbrekende gegevens aan om aanpassingen aan je profiel te kunnen bewaren.
 
Als ik die dan invul kan ik ze niet bewaren ik ben vervloekt pfffff jongens jongens dit heb ik nog nooit meegemaakt
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

zelfs bij beheer je telenet mailbox kan ik niet meer bij => oeps er ging iets mis en hier kijkt naar de foto de rot software weet niet eens wie ik ben

Schermafbeelding 2023-05-10 194844.png

Telenet stamp die godverdomse rot software buiten HET WERKT NIET !!!!!! en als ik bel nog een keer zeker "we zullen een dossier opmaken voor de achterliggende dienst" niks van gewoon oplossen en ewa rap ben het strontmoe.

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Toen de technische dienst naar mij belde werd de verbinding plots verbroken ze hebben dan opnieuw gebeld waarbij de eerste persoon plots zei ik ga je doorverbinden met een collega(hij zal het beu geweest zijn)  iets wat ik hem niet kwalijk neem de mobiele  verbinding was inderdaad slecht en er komt een vrouw aan de lijn die heeft een nieuw wachtwoord gemaakt maar guess what ook dat werkt niet ik word er moedeloos van ....

 

Volgens mij waren beide medewerkers ook verschillende procedures aan het doen om te trachten het probleem op te lossen waardoor het hele proces in de soep liep.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

@Rik12 

Heb je geprobeerd wat te helpen op de manier zoals ik het zie om te proberen. 

Dat je gefrustreerd bent kan ik mij goed voorstellen ook aangaande het nieuwe IT systeem en dat bepaalde functie's en dergelijke niet werken via 'mijn Telenet'. Jammer genoeg is dit niet het enige probleem want zoals je kan lezen zijn er meerdere problemen gemeld via verschillende topics. 

Het heeft enkel geen nut om post achter post hier te neer te zetten met 'negatieve ' commentaar want het haalt je frustratie niet weg en de dingen die jij wil dat er werken zullen er niet van gaan werken. 

Nogmaals ik begrijp je frustratie maar geeft het even de tijd om het opgelost te krijgen. Wij proberen enkel maar te helpen en zien het met de voorgestelde oplossing lukt maar blijkbaar geeft dit geen soelaas. De Netweters kunnen ook weinig doen aan deze IT omschakeling als de problemen en voor diegene die nog niet op het nieuwe systeem zullen misschien ook wel hinder gaan ondervinden. Uiteindelijk ga je niet de enige zijn en blijven en zoals je zelf weet en leest is dit al het geval. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Wat doe ik nu het beste nog maar eens dat klachten formulier invullen ? ik kan ook bellen naar de klantendienst  en hopen dat ik niet naar de technische dienst gestuurd wordt

 


Als het dat klachten formulier wordt dan zal ik deze keer mijn vaste lijn doorgeven ik kan snappen dat ze het ambetant vinden dat een mobiele verbinding wegvalt hier in mijne bunker.

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Bon ik heb naar de klantendienst gebeld en genoeg geduld gehad om te wachten tot er iemand opnam hij wist mij te vertellen dat hij nogmaals een wachtwoord reset gedaan heeft en dan gecontroleerd heeft of dat werkte maar hij kreeg dezelfde foutmelding als ik te zien krijg .Hij wist mij ook te vertellen dat het dossier hierover bij de achterliggende dienst nog steeds open staat en hij heeft daar dingen aan toegevoegd nu is het wachten tot men in actie schiet en blijkbaar is die dienst waarmee ik gisteren contact gehad heb toch nog een andere dan de backoffice.

Ik ben al heel tevreden dat ik het niet ben die last begint te krijgen van mijn geheugen maar dat er effectief een probleem is.

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Kan er hier iemand voor "tolk" spelen de laatste keer dat ik gebeld heb en de medewerker dus dezelfde foutmelding kreeg als ik te zien krijg bij het proberen inloggen wou hij een dossier voor de achterliggende dienst maken waarop ik hem zeg dat er reeds een dossier bestaat aangaande dit probleem hij gaat kijken en bevestigd dat er een dossier is en dan zegt hij "ik ga dit linken en naar het hoofdkantoor van telenet sturen" wat heeft dat precies te betekenen ? want hij zei ook dit

 

Je dossier kan straks behandeld worden , het kan morgen zijn of het kan volgende week zijn nu zijn we al de week achter volgende week maar soit.

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Nu krijg ik deze melding te zien als ik dat wachtwoord van mijn @telenet.be login probeer te resetten

 

Schermafbeelding 2023-06-05 083108.png

Misschien is dit de rede dat mijn mailbox gewoon normaal werkt is er nu niemand bij telenet die dit kan fixen ? of laat die nieuwe software dat weer niet toe maar ja dat ze er maar afblijven want sews heeft mijn mailbox ook nog kuren 🙄 .

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Vorige Vrijdag opgebeld door telenet de medewerker zei dat hij een nieuwe uitnodiging verstuurd had naar mijn e-mail adres en wou samen met mij de procedure doorlopen ik ga dus naar mijn computer en doorloop dus heel dat proces van een persoonlijke login aan te maken en ik login in mijn telenet maar het probleem is nog steeds hetzelfde ik meld dat ook aan de medewerker en hij reageert van "ah ja ik zie het" ik ga aan de achterliggende dienst vragen om uw data rechtstreeks op de database te verwijderen allemaal goed en wel maar wordt er daarvoor een nieuw dossier gemaakt of wordt dat toegevoegd aan het huidige ? want onderftussen ben ik al 2 maanden aan het wachten

 

De medewerker zei ook het is nog vroeg het kan nog vandaag maar dat is geen belofte ten laatste Maandag dus ik wacht de dag is nog niet voorbij maar ....

0 Likes