Beantwoorden
Diego1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Xiaomi Mi Box: beeld valt weg op YUGO-app

In oktober overgeschakeld op YUGO via de MI-box. Helaas dagelijks verschillende problemen en Telenet biedt geen enkele opvolging en- of oplossing. Dit forum is mijn laatste hoop op hulp.

Tijdens het kijken van YUGO valt (tijdens 60 seconden) het beeld en de klank tot 6 keer toe weg.

Om de haverklap wordt ook terug gevraagd om de afstandsbediening opnieuw in te stellen. Reeds alles als geprobeerd: toestel opnieuw opstarten, software update, contact met Telenet zelf maar niks komt uit de bus. Onderstaande video toont het klank/beeld probleem die wij toch per avond een 200 keer meemaken, alsook een foto van de constante vraag om onze afstandsbediening opnieuw in te stellen. Wat kunnen wij doen? Want Telenet zelf trekt hier zich geen .... van aan. En wij als brave klanten maar iedere maand de rekening betalen...foutmelding.jpg

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: YUOGO app problemen

0 Likes
5 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Xiaomi Mi Box: beeld valt weg op YUGO-app

@Diego1 de reden dat de settings niet worden bijgehouden is omdat er een probleem is met je toestel. Er zit een chip in die alle settings bij moet houden, maar als daar iets mis mee is, zal je bijvoorbeeld de settings van je afstandbediening of instelling niet kunnen behouden. Moest het puur aan je netwerk liggen, zou je alleen haperingen hebben bij het streamen en zou je je afstandbediening niet constant moeten terugkoppelen.

Heb je al eens een factory reset gedaan ? Soms helpt dit wel. Het is niet gewoon herstarten, dit is niet voldoende.Als dat niet werkt, is uw MI box naar de haaien volgens mij 😉

De MI box heeft trouwens een internet buffer die ervoor zorgt dat je beelden niet constant haperen, dus volgens mij is het dat. 

Dus om het kort te zeggen, eerst volledige factory reset en als dat niet werkt een ander toestel aanschaffen 😉

 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Diego1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Xiaomi Mi Box: beeld valt weg op YUGO-app

Bedankt voor de feedback, dit zullen we alvast eens proberen.

0 Likes
Treeg55
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Xiaomi Mi Box: beeld valt weg op YUGO-app

Beste,

We hebben ook een Xiaomi Mi box en ook hier valt het beeld en geluid kortstondig weg. Meerdere keren op een avond. Het probleem van de afstandsbediening doet zich niet voor. Was een hard reset nu een oplossing? Bedankt voor je reactie.

0 Likes
Yanisse
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Xiaomi Mi Box: beeld valt weg op YUGO-app

Ik heb hetzelfde probleem... toestel vervangen???

0 Likes
Treeg55
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Xiaomi Mi Box: beeld valt weg op YUGO-app

Beste,

Bij mij was het probleem grotendeels opgelost nadat ik het toestel bedraad (via usb - ethernet) heb aangesloten.

Nog beter is het nu (ook beter beeld) met de Nvidea Shield.

 

Groetjes,

0 Likes