24762
netweters
|
152517
antwoorden
|
20715
vragen
|
Sinds gisteren kunnen we niet meer tv kijken via de telenet tv app via de Mi box. Heb reeds een telenetmedewerker aan de lijn gehad en de Mi box is reeds gereset tot fabrieksinstellingen en nog steeds krijg ik een foutmelding. Heeft nog iemand deze problemen?
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Xiaomi Mi box problemen met aanmelden telenet app
Bedankt, ja het probleem is nog steeds niet opgelost.
Zoals al eerder gevraagd door de andere hier kan je ons meer info geven ?
Welke foutmelding heb je ? Hoe is deze Mi Box verbonden ? Draadloos ( data simkaartje ? ) Wifi ?
Zijn er nog andere apps met dezelfde problemen ?
Volgende foutmelding helaas er liep iets fout, probeer het later opnieuw
Beide boxen zijn verbonden met wifi en dezelfde foutmelding bij inloggen.
Geen andere apps die problemen hebben
En je hebt toch ook een tv box ?
ja die hebben we
Denk niet dat het zal helpen maar probeer eens je Mi Box met een rechtstreekse kabel aan te sluiten en kijk dan nog eens of je die melding ziet.
Bij mijn weten is er geen internetpoort aanwezig op de Mi Box
Met welke login probeer je in te loggen op je Mi Box op de telenet tv app ? Is dit je gebruikersnaam die je ook gebruikt van 'mijn telenet' ?
Ja is dezelfde login. Vandaag opnieuw geprobeerd. Op de Mi box van de kamer was er eerst een update beschikbaar, deze heb ik eerst geupdated, daarna opnieuw proberen inloggen. Is gelukt deze keer. Mi box keuken daar was de tv app verwijderd. Deze opnieuw geinstalleerd en inloggen ging ook meteen. Wat nu juist het probleem was, is mij onbekend. Heb niets anders gedaan dan anders. Nu hout vasthouden
Hoop dat het nu in orde is en dat het in orde blijft. Ik duim met je mee.