24811
netweters
|
152849
antwoorden
|
20746
vragen
|
Hoi,
Mijn vriend ligt momenteel in ziekenhuis en heeft Yelo TV op zijn laptop geinstalleerd. Alles werkt perfect, maar nu vraagt de app elke dag om te registreren. Waaraan zou dit kunnen liggen? Waarom herkent hij toestel niet?
Aangezien ik maar 5 geregistreerde toestellen kan hebben wordt dit wel een probleem na dag 5.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als hij via yeloplay.be kijkt, zorg er voor dat zijn browser niet automatisch cookies wist bij het afsluiten.
Sommige programma's zoals CCleaner verwidjeren ook cookies, je kan dan best een uitzondering aanmaken voor yeloplay.be.
Thx.
Had hem dat ook al gezegd gisteren want had dit idd in de klantenzone van telenet teruggevonden. Hij heeft nu een aanpassing gedaan in zijn instellingen waardoor coockies niet meer automatisch gewist worden.
Hopelijk lukt het nu wel gewoon. Ondertussen wel al 4 geregistreerde toestellen 😏
Voorlopig nog geen echte oplossing. Telenet bellen is ook geen optie want je krijgt enkel maar muziek en daarvoor heb ik een radio ...
Bij mij lukt het ook niet,langs geen kanten, cookies worden niet verwijderd,telenet klantendienst zegt afwachten(WE ZIJN ER MEE BEZIG).
Vroeg om eenslangs te komen,moet wachten tot 2018 om gratis hulp te krijgen.
@Ex-Netweter schreef:Voorlopig nog geen echte oplossing. Telenet bellen is ook geen optie want je krijgt enkel maar muziek en daarvoor heb ik een radio ...
Sorry, maar dat is onzin. Als je het niet probeert, dan kan je dit niet op voorhand voorspellen. In al die jaren dat ik klant ben heb ook enkele keren telefonisch contact opgenomen en dat ging héél vlot.
Je kan overigens ook contact opnemen via Facebook of Twitter. De reactietijd is daar redelijk snel.
Heb ik meerdere malen geprobeerd hoor voor ik reactie plaatste. Probleem is dat ik ook werk overdag meestal van 8u30 tot 19u of later. Uiteindelijk vrijdag doorgezet en na 15 min toch wel iemand aan de
telefoon gekregen met zelfde boodschap zoals ik
al in telenetwinkel te horen had gekregen dat ze momenteel eigenlijk niks kunnen doen. Best contact opnemen via de adesk daar zouden ze mij wel kunnen helpen. Probleem is dan wel weer dat ze je zelf opbellen, maar ik kan niet altijd zomaar opnemen heb ook afspraken overdag. Ik weet ook wel dat ze maar gewoon hun job doen hoor ik beschuldig echt niemand maar is wel beetje frustrerend.
Ondertussen met veranderingen van mijn bundel is probleem met inloggen inderdaad al opgelost. Laptop wordt herkent maar meeste functies werken nog niet. Dus morgen nogmaals proberen dan.
In ieder geval wel bedankt aan iedereen voor de hulp/reacties.
Probleem is deels opgelost door de
cookies. Maar nog niet alle functies werken evengoed. Soms wel soms niet. Echt frustrerend voor hem, want is zijn enigste afleiding die hij heeft voor de moment en hij kan die wel gebruiken.