Beantwoorden
JeroenM87
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

Kan je de Yugo app rechtstreeks installeren op de LG smart tv die je nu in promo kan kopen wanneer je overschakkeld naar een Yugo abonnement? Nu krijg ik het enkel klaar via casten smartphone. 

 

Titel gewijzigd door: Daan (mod) | Originele titel: Yugo app rechtstreeks installeren op LG smart tv

0 Likes
63 reacties
Wendy11
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

Neen, dit lukt niet, ook al geprobeerd. Wij hebben ook een recente LG-tv en niets lukt om flow te kunnen kijken. App is er niet en via de browser geeft foutmelding. Zelfs AirPlay lukt niet (zelfde foutmelding), enige wat lukt is chromecast, maar daar hoopte ik nu eindelijk van af te zijn nu we een smart tv hebben … beetje jammer toch wel

Boysen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

Iemand een idee of er nog steeds wordt gewerkt aan een app voor op LG WebOS? 

Kimme
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

Ik heb onlangs een LG Oled gekocht en tot mijn verbazing was de flow app niet beschikbaar...

Aangezien Telenet bij elke promo je met LG TVs rond de oren slaat zou je toch wel verwachten dat ze dat systeem dan ook zouden ondersteunen.

Voorgaand werd gemeld dat webos ondersteuning zou komen in q2 2021. Ondertussen zijn we een jaar verder en nog steeds niets!

Nuja. Waarschijnlijk te weinig tijd doordat ze teveel moeten uitrekenen wanneer en hoeveel de volgende prijsverhoging zal zijn.

jurgenvg
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

Ik vind de APP nog steeds niet terug op LG....?

0 Likes
Ex-Netweter
 

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

Yugo heet nu Telenet TV flow.

Er is inderdaad geen app voor LG webOS.

Als Telenet bijna twee jaar na deze vraag hierop geen duidelijk antwoord publiceert, mag je concluderen dat een app voor LG webOS niet op de planning staat en er dus niet zal komen.

Ik raad aan om een Android TV box te kopen, dat is een tv-platform waarop het grootste aanbod Vlaamse tv-apps beschikbaar is, waaronder Telenet TV flow.

0 Likes
Kimme
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

Android box is allemaal goed en wel zolang het werkt. Ik heb zonet mijn mi box s 4K terug gestuurd aangezien die continu verbinding verliest met het netwerk. (Netwerk waar die staat is prima btw, stabiel 400mbps).

Dan maar terug casten en hopen dat Telenet toch eens even de tijd neemt om hun flow app beschikbaar te maken voor webos…

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

@Kimme Pakt u nen apple tv, veel stabieler dan android, meer apps ter beschikking, makkelijker te bedienen, 

0 Likes
Kimme
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

@Christof75 I know, heb er een in de living maar is beetje tegen mijn principes om er zoveel geld aan te geven wanneer de tv het gewoon zelf zou moeten kunnen. Het is ook een tv in de veranda die maar de helft van het jaar wordt gebruikt.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

Iets dat we hebben  opgemerkt als je een toestel met kabel gebruikt heb je minder last van uitval

de mi box met telenet is nooit een topper geweest raar dat rest van de apps geen probleem heeft

De nokia box 8000 wordt binnenkort vervangen door de opvolger als je kan wachten

natuurlijk lees ik dat je budget beperkt is en ik begrijp dat zeker voor af toe gebruikt is dat veel geld

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv


@Christof75  schreef:

@Kimme Pakt u nen apple tv, veel stabieler dan android, meer apps ter beschikking, makkelijker te bedienen, 


En ongetwijfeld een pak duurder?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

@sb 

Is allemaal te zien in hoe ver je gaat voor een Android ontvanger, ik zie soms prijzen dat ook bijna tegen de Apple TV prijs komen (HD versie) 

is maar hoe ver iemand wilt gaan in prijs voor zijn ontvangertje.

op bol bv staan ze duurder heb ik gemerkt dan op bv een Chinese site.

is wat zoeken en weten wat je wilt en moet hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

We testen regelmatig Chines spul voor netflix en disney + geen probleem

maar Belgische apps heeft hij moeite of werk helemaal niet voor grote apps zeg ik  ja voor telenet apps nee 

Voor echte cord cutter  die hebben meestal 2 toestellen één op android (Nvidia Shield TV Pro ) en een  ander op apple tv (Apple TV 4K  64GB model 2021 )

moest er een probleem zijn kan je wel naar tv zien

 

 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

@sb Ja duurder, maar veel voordelen ook. 

Vb naar de radio luisteren, via een app 

Minder kopzorgen

Meer en betere apps

Homekit integratie, vb de camera komt rechtsreeks op mijn tv als iemand aanbelt

gemakkelijke bediening en als je iets moet invullen of zoeken kun je dit automatisch invullen op je iphone of ipad

 

0 Likes
Rosie1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

Als ik me niet vergis is er nog geen aanbod voor LG WebOS? We zijn intussen 2023? Wij hebben onze Wigo opgezegd om naar One te gaan, digibox opgezegd omdat het anders te duur werd, en nu kunnen we die app niet installeren... Dit is zwaar balen!

0 Likes
Ex-Netweter
 

YUGO app rechtstreeks installeren op LG smart tv

Telenet heeft inderdaad geen app voor LG WebOS, maar niet getreurd, TV Vlaanderen heeft er wel één: https://www.tv-vlaanderen.be/apps-en-interactieve-tv/smart-tv-applicatie/

0 Likes