24756
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
Telkens ik tracht in te loggen op Yelo Play krijg ik de melding Login failed. Something went wrong. Try again.
Een dozijn keer opnieuw geprobeerd, gisteren en vandaag. Tussendoor verschillende keren het programma verlaten, het 2 maal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook nadat de iPhone volledig werd uitgezet.
Het paswoord is geverifieerd op juistheid.
De app werkt wel op mijn iPhone met de login en het paswoord van mijn partner.
Als je met diezelfde login en het wachtwoord probeert in te loggen op mijn telenet lukt dat dan wel?
Login en paswoord zijn correct.
Probeer je e-mail adr. eens ipv login.
Ook dat werkt niet.
Login, email adres en paswoord zijn geverifieerd. Allemaal correct.
Wat gebeurt er als je in privé-modus probeert aan te melden ?
https://support.apple.com/nl-be/HT203036
Als je zeker bent van je paswoord kan je eens naar de website van telenet gaan.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/inloggen-niet-mogelijk-telenet-tv-app
Op het einde geeft men het advies, als het niet gelukt is, om contact te nemen. Doe dat eens. En als je dat al hebt gedaan, doe het opnieuw en opnieuw en ...
Heb je een TV-box?
Dan werkt Yelo Play niet meer en moet je te Telenet-tv app gebruiken.
Yelo is voor gebruikers van een Digicorder of Digibox.
Bekijk volgende thread eens.
https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps/Aanmelden-op-Yelo-Play-niet-mogelijk/td-p/61422
Ook die procedure had ik al helemaal doorlopen.
Blijft alleen een telefoontje blijkbaar.
Digiboxen
We hadden vroeger WIGO30. Telenet heeft dat omgesteld naar KLIK60.
Bij mijn partner werkt Yelo Play, ook als hij inlogt op mijn iPhone (met zijn login en paswoord).
Als ik inlog, krijg ik de melding die ik in mijn initiële mail gaf. Ook als ik inlog met mijn “af2....” login.
(Terloops: als ik een verkeerde login of paswoord geef, krijg ik de melding “je gebruikersnaam en/of paswoord zijn verkeerd. Dat is dus NIET het probleem.)
Tegenwoordig heb een algemeen login en een persoonlijk login. Bij gebruik van het verkeerde krijg je problemen. Kan je eens uitzoeken hoe het bij jou is?
kijk eens op: https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/aanmelden-voor-telenet-diensten/
( de link gaat naar business klantenservice)