24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Beste,
Sinds de update van mijn Yelo Play app op mijn Windows 10 laptop ergens rond 5 augustus krijg ik bij alles wat ik wil bekijken (zowel Live TV alsook terugkijk tv) de melding "Er liep iets fout tijdens het streamen. Probeer later opnieuw". Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en daarna terug te installeren, had geen effect. Ondertussen zijn we weer enkele dagen verder en het lukt nog steeds niet. Voor de update van de app werkte alles perfect.
Live TV bekijken via de YeloTV website lukt nog perfect.
Iemand een mogelijke oplossing ?
Heb je de stappen op de volgende webpagina al geprobeerd:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-eerste-hulp/
Ja die pagina al meermaals bekeken.
Nu aan de minimale vereisten zal het niet liggen want het heeft vroeger wel gewerkt.
Het probleem zit bij mij in de app. Via Internet Explorer 10 lukt het mij ook nog steeds om live te kijken, dus de sectie over Silverlight en de browser lijken mij ook niet van toepassing.
Heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dat had ook geen effect.
heb net hetzelfde probleem!
heb reeds contact gehad met den helpdesk, daar hebben ze toen een ticket aangemaakt, en andere account geprobeerd, lukte nog steeds niet.
Een week gewacht, en dan vrijdag een nieuw ticket zelf aangemaakt.
net telefoon gekregen van den helpdesk??? Op zondag avond, ze bellen subiet terug, hij vroeg om opnieuw te wissen cache te ledigen en opnieuw installeren.
Werkt nog steeds niet... 😞
Ik heb een min of meer zelfde probleem, alleen is de oorzaak iets verschillend. Ik heb op mijn PC een "anniversary update" van windows 10 uitgevoerd en sindsdien krijg ik ook de foutmelding : "Er liep iets fout tijdens het streamen.Probeer later opnieuw" wanneer ik TV wil kijken, terwijl dat vroeger zonder problemen verliep. Op 4 augustus heb ik naar telenet gebeld. Ze hebben me afgewimpeld met: "Er zijn waarschijnlijk enkele instellingen in W10 veranderd waardoor de app niet meer naar behoren werkt. Contacteer een PC specialist, voor hem (haar) is dit een fluitje van een cent om dit euvel op te lossen." Heb ik voorlopig nog niet gedaan omdat ik vind dat Telenet zelf de moeite moet doen om haar app. aan te passen aan de nieuwe windows 10. Op 5 aug. 2016 heb ik getwitterd naar telenet en daar hebben ze me geschreven dat ze het nodige zouden doen.
Ik citeer:
"Alvast bedankt hiervoor Daniel, we sturen alle info verder door voor onderzoek en houden je op de hoogte zodra we een update hebben."
Tot hiertoe heb ik nog niks mogen ontvangen. Ik veronderstel dat eens de nieuwe "anniversary update" van W10 overal zal toegepast worden, telenet veel problemen en klachten zal te verwerken krijgen.
Het probleem is niet opgelost, ook de foutmelding is identiek.
Ik probeerde het daarnet nog eens en tot mijn grote verbazing was er geen streamingsprobleem meer.
MAAR, het werkt enkel als ik de app op mijn hoofdscherm heb staan. Sleep ik hem naar mijn tweede aangesloten scherm dan is er opeens een streamingsprobleem.
geprobeerd en niets helpt!
Sorry maar van zulke gesprekken krijg ik verschrikkelijke hoofdpijn.
Ten eerste kan je dan niet op volledig scherm zien en op tweede scherm, werken, spelen, ...
ten tweede is dat geen oplossing
ten derde als jullie iets aanbieden en daar enorm veel tamtam rond maken, kan je beter zorgen dat jullie producten deftig werken in plaats van mensen met een flutoplossing (die niet ok is) zogezegd te helpen.
het heeft gewerkt voor de update die jullie hebben uitgevoerd, nu niet meer!
jullie verkondigen de nieuwe app aan als super vernieuwend en beter, maar als je dan belt om te melden dat die niet werkt, krijg je te horen dat je maar via de browser moet zien! Ik betaal daar toch ook voor! Of betalen de mensen waar die werkt meer (nog meer)???
Sorry dat is GEEN oplossing.