Wat is er aan de hand met de Yelo app? Een paar maanden geleden heb ik hier al iets gepost over interne chromecasts die niet meer ondersteund werden. Heb ik opgelost door een externe te kopen, bij een Telenetwinkel, ironie.
Maar die Yelo app werkt dus niet. Die verbreekt de verbinding met chromecast na een kwartier, halfuur, ... Je kan dan wel weer opnieuw verbinden, maar het verhaal herhaalt zich. Of je krijgt het bericht dat er 'een streamingsprobleem is'.
Dan gaan we maar naar de VRT of VTM app die probleemloos werken. Ik begrijp niet dat een groot bedrijf als Telenet, dat zelfs een abonnement aanbiedt waar je zonder digibox werkt, zoiets slecht werkend op de markt brengt. Mijn Netflix en Prime apps werken prima, idem voor VRT en VTM, Steevie, dus zeg niet dat er iets aan mijn verbinding scheelt.
Mijn vrouw heeft al gedreigd dat ze opnieuw zo'n lelijke, in de weg staande doos van een digibox gaat bestellen... The horror 😜