24750
netweters
|
152321
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hoi,
we kijken al een aantal jaren regelmatig Live TV via YeloPlay.be, sindskort zijn er telkens bij Live Kijken korte onderbrekingen in het geluid, het beeld blijft op die momenten gewoon doorlopen. Beeld is goed van kwaliteit, wi-fi signaal is perfect, Silverlight is geinstalleerd, alles is up-to-date en we gebruiken Safari.
MacBook al meerdere malen herstart, ook Silverlight verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Iemand al hetzelfde gehad?
Jan
Kan je het eens via chrome (en mogelijk Firefox) proberen? Al even geleden is de website geüpdatet voor HTML5 maar dit wordt maar op een beperkt aantal browsers ondersteund.
Heb ook problemen met Yelo play waar geluid af en toe uitvalt. Heb net Silverlight opnieuw geïnstalleerd nadat ik de modem volledig moest resetten van Telenet.. nu dus af en toe onderbreking in geluid .. heb nochtans al lang goed geluid staat en wifisterkte is daarmee ook niet minder geworden..
Ik lees mee ik heb hetzelfde probleem. Ik heb wel enkel de geluidsonderbrekingen met Safari, met Firefox heb ik het probleem niet! Mss kan dit je helpen
(Ik gebruik dan wel liever Safari omdat mijn Macbook te luid ventileert bij gebruik van Firefox)
Op 30/10 is er een update geïnstalleerd voor de Yelo Play website, deze bevatte o.a. de nieuwe player voor Safari. Sommigen kunnen hierdoor ervaren dat ze niets kunnen streamen, wat je kan oplossen door de cache van de Safari browser eens leeg te maken.
Over het onderbreken van geluid hebben we nog geen specifieke meldingen gehad. Proberen jullie eens of het na clearen van de cache opgelost is?
Beste @Suzy @JanVdB @Rafverhelst@na het leegmaken van de cache had ik nog steeds het probleem met het geluid in Safari. Ik heb het ondertussen opgelost door de Yelo play af te spelen in de Chrome browser en dit lukt zonder problemen!!
(In de Firefox browser lukt het ook zonder geluidsonderbrekingen maar dan begint de ventilator van mijn Macbook te luid te blazen).
Groetjes
Bedankt voor de feedback, @vaness.
Ik ben het eens aan het navragen voor jullie. Het zou natuurlijk ook gewoon met Safari moeten werken. 😉
Update: het is een gekend probleem dat ze momenteel samen met de vendor proberen op te lossen. Zodra er een fix is, laat ik het jullie weten!
Afgelopen vrijdag hebben onze collega's achterliggend enkele wijzigingen uitgevoerd. Kunnen jullie ons laten weten of het geluidprobleem op Safari nu opgelost is? Of merken jullie nog steeds onderbrekingen of storingen op? Bedankt alvast voor de feedback.
Dag Suzy,
Ik had het identieke probleem als hier werd aangekaart.
Ik ondervond onderbrekingen en storingen van het geluid op mijn iMac bij het gebruik van Safari.
Niet alleen is het probleem nog steeds niet opgelost, de haperingen komen blijkbaar nog frequenter voor dan voorheen (ong. 3 seconden stilte om de 3 à 5 seconden) ...
Alles is hier nochtans up to date (OSX, safari, silverlight,...).
Hopelijk komen jullie snel met een oplossing!
@Ex-Netweter, bedankt! We hebben jouw informatie zeker doorgegeven.
@JanVdB @vaness @Rafverhelst
Kunnen jullie nog even laten weten welke Safari versie jullie gebruiken?
Hey,
alles loopt hier opnieuw perfect, bedankt daarvoor!
Safari: 11.0.1
Jan
hallo @Suzy , meestal is het nu bij het opstarten van een programma een zwart scherm met geen geluid of beeld volledig zonder geluid. Ik moet dan terug opstarten en meestal is het dan opgelost.
voor mij is het probleem wel van de baan aangezien ik nu Chrome gebruik zonder enige problemen
@Ex-Netweter Misschien heb je het al gelezen, maar Is bij mij geen enkel probleem als ik Firefox of Chrome browser gebruik.
Groetjes
Beste Suzie,
Vanaf vandaag lijkt het allemaal opnieuw vlekkeloos te werken! (streamen geen probleem, opgenomen afleveringen op de digicorder op de Mac afspelen nog niet kunnen proberen) (Safari: 11.0.1 / OSX 10.13.1).
Ik geef ook even dat ik gisteren telefonisch werd gecontacteerd door een telenet-medewerker en we samen even e.e.a. hebben geprobeerd om te testen.
10/10 voor de opvolging en oplossing!