Beantwoorden
Baaf
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Ik heb net een nieuwe samsung Tab 7 aangeschaft. Bij de Yelo Play app schokt het beeld heel de tijd. Ik heb dit probleem nooit gehad met mijn vorige en veel oudere tablet. Is hier enige oplossing voor?

 

Titel aangepast door Tae-Yoon (mod) | Vorige titel: Yelo Play - Samsung Tab 7 

Tags (1)
0 Likes
47 reacties
LucDG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Vorige week ook een samsung tab A7 gekocht   Alles werkt perfect op you tube vrtnu vtmgo Netflix enz .  Alleen playmore geeft schokkende beelden.  Verbindingen 2,4 ghz en 5 ghz zijn goed en getest met telenet speedtest   .  Mijn acht jaar oude ipad geeft wel een perfect vloeiend beeld   Eerst wou ik de tablet alweer verkopen maar lees nu dat het aan telenet ligt  .  Want al de rest speelt goed af. Dus telenet DOE ER AUB IETS AAN   ! DANK U WEL  

0 Likes
patrick24
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Spijtig dat er nog altijd niets ondernomen wordt hieromtrent bij Telenet... waarom ook geen reactie op deze meldingen van de netweters? Dit moet toch opgelost geraken...

0 Likes
LucDG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Ja berichtjes sturen met proficiat dat je een  netweter bent in de," zoveelste" rang dat kunnen ze wel . Maar onze berichten lezen en er iets aan doen ? Wanneer herwerken ze Yeloplay eens grondig ? 

0 Likes
LucDG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Trouwens   Het nieuwe Streamz platform werkt wel probleemloos Je kan er met je telenet account op inloggen als je play(more) abonnement hebt 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

@LucDG @patrick24 

Het zou jullie sieren indien je eens aandachtig leest wat veronderstelt wordt dat je dit leest voor dat je commentaar geeft dat jullie nog geen reactie gekregen hebben. Hieronder een afbeelding van de te lezen links (opgelet het is slechts een afbeelding en er op klikken breng je nergens).

janne_man_0-1614174969470.png

 

LucDG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

janne_man  

Ik moet mij excuseren  ik was nieuw op dit forum en dacht dat dit telenet zelf was om problemen aan te geven.   Ik heb na uw antwoord  nu een mailtje gestuurd naar de klantendienst met het technisch probleem en hoop dat ze deze keer wel antwoord geven    ik was te vlug en fout en geef dit graag toe    Ik vind dit prachtige gebruikersforum uiteraard  een prachtig initiatief   Groeten  

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

@LucDG 

Geen probleem hoor. Ik begrijp dat wel dat er soms wat verwarring is.

LucDG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Bericht gekregen zojuist van telenet: 

"Beste, we hebben uw vraag voor Yelo Play goed ontvangen. We bekijken dit voor toekomstige updates. We danken u voor uw melding. Mvg, Telenet"

LucDG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Bij laatste update gisteren was probleem nog niet verholpen . Hopen op een volgende snelle update nu. 

0 Likes
Dirkie964
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Ik heb ook al uitgebreid contact gehad met de technische dienst van Telenet. 

Kunnen enkel maar melden "reset en app opnieuw installeren" of "is je wifi ok?" 

Dan hebben ze een "storing" gezien op mijn modem ... yeah right ... lachwekkend. Overal minimum 90 m/bit wifi zonder ook maar één onderbreking. 

 

Als ik verder zoek op dit probleem kom je het wereldwijd tegen. 

Google "Samsung A7 jitter" 

 

Allerhande TV platformen hebben er problemen mee. 
Meeste nog in NL - Ziggo, wat eigenlijk hetzelfde platform is als Yelo van Telenet. 

Ik heb de TV Vlaanderen app geprobeerd en net hetzelfde probleem. 

Dezelfde vraag is ook al meermaals gesteld in de Samsung international community forum, ook daar blijft het helemaal stil vanuit Samsung hoek. 

 

Begin er voor te vrezen dat het echt een TAB A7 probleem is ... of dat niemand enige moeite doet om verder te kijken dan een "reset" en "re-install" , tenzij al die live TV apps op één of andere manier t zelfde zijn opgebouwd. 

 

Ellende ... ellende ... 

 

😞 



 



0 Likes
Luigiduvel
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Zelfde probleem, mijn 10 jaar oude tablet kan wel probleemloos weergeven en het laatste nieuw snufje heeft er problemen mee. Zou nieuw niet beter moeten zijn? Of kan de app de nieuwe technologie niet goed aan?

0 Likes
Jorik1
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Hier ook het probleem met de samsung Tab 7, updaten van de yelo play helpt niet... Is er hier al een oplossing voor gevonden? 

0 Likes
Ks311
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Hier ook hetzelfde probleem met een nieuwe lenovo tab P11. Telenet weet het ook niet en het zou een exemplarisch probleem zijn. Spijtig dat dit niet wordt opgelost, we zijn sinds de eerste melding hier, bijna 7 maanden verder.

 

0 Likes
Sylvia25
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Hier ook al sinds december met dit probleem bezig. Telenet heeft me laten weten na lang onderzoek dat het probleem bij de ingebouwde codec van de tablet ligt. Wij hebben een galaxy tab a7. M.a.w. zal de oplossing dus vanuit een update van Samsung moeten komen zoals ik het begrijp.. 

 

0 Likes
Jojoke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Een workaround die bij mij werkt op een Lenovo P11 is eerst de Netflix app opstarten. Je hoeft niet in te loggen, opstarten van de app volstaat. Dan start je Yelo op en de haperingen zijn weg.

0 Likes