24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Hier werkt het ook weer niet. Sinds we indertijd zijn overgeschakeld naar yugotv (nu flowtv) hebben we nog niets anders dan problemen. (Zowel met de app op onze samsungtv als op onze appletv). Al tiental keren contact opgenomen met telenet zonder resultaat. Op samsungtv nog steeds problemen met opgenomen programma’s waar we om de x aantal minunten of op het einde van het programma een error krijgen, waardoor we elke keer op opnieuw proberen moeten duwen. Op de appletv zit er constant een glitch in de opgenomen programma’s. Altijd dezelfde zever van herstart het toestel en modem eens. Heel zinloos als alle andere streamingsdiensten wel perfect werken. Wat me ook nog eens enorm stoort dat ze van de ene dag op de andere de helft van onze zenders hebben vervangen naar nutteloze franstalige zenders. Misschien eerst een bevraging doen of de klant zelf zijn standaard zenders laten kiezen. Dus nu geen nickelodeon meer voor de kids. We betalen genoeg en willen dan ook dat alles perfect werkt. Ik ben dit meer dan beu en de stap om mijn abbonement stop te zetten is heel dichtbij. Wel jammer na zoveel jaren trouwe klant te zijn waar ze hun zakken goed aan gevuld hebben.
Was tijdelijk... Lag maar even uit.
Hi @Jan78
Er was een gisteren een tijdelijk issue met de Yelo app/ Flow app/ TV app.
Dat lijkt ondertussen verholpen te zijn.
Je kan steeds de klantendienst aanspreken via Social media om meer duidelijkheid te krijgen.
-> https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/
Groeten
Nick