Beantwoorden
katia02
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

Hallo,

 

Mijn dochter heeft een abonnement op streamz (niet via telenet), kunnen wij dit alsnog koppelen aan ons gezamelijk telenet abonnement zodat we ook streamz kunnen kijken via de tv en niet enkel via tablet? Zo ja, hoe?

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: streamz

0 Likes
16 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

Dit kan niet. 

 

Als je een Smart TV hebt, kan je wel de Streamz app installeren (Samsung, LG, Philips, Sony, Android & Apple TV) en inloggen met de login van je dochter of casten via de Streamz app vanop de tablet naar een Chromecast. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

Hallo,

Tenzij ze maandelijks voor Streamz betaald, kan ze dit opzeggen en dan nemen jullie een Streamz abonnement via Telenet dat kan wel. Zo kan je via Telenet en via de app van Streamz kijken, als ze voor een jaar betaald heeft kan je best even wachten. 

0 Likes
KJD
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Smile! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

Ik heb zojuist ontdekt dat als je Streamz via Telenet hebt, dat NIET geldt via een app of streamz.be. Voor een app of streamz.be moet je juist aparte abonnement voor nemen. Dus als je streamz via Telenet EN app/streamz.be wil hebben, dan moet je 11,95 euro dubbel betalen. Belachelijk, nietwaar?

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

Dit klopt niet, als Telenet klant kan je WEL de Streamz app gebruiken. Alle info om aan te melden staat hier: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/streamz-app-downloaden-en-aanmelden/

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten


@KJD  schreef:

Ik heb zojuist ontdekt dat als je Streamz via Telenet hebt, dat NIET geldt via een app of streamz.be. Voor een app of streamz.be moet je juist aparte abonnement voor nemen. Dus als je streamz via Telenet EN app/streamz.be wil hebben, dan moet je 11,95 euro dubbel betalen. Belachelijk, nietwaar?


Dit klopt niet. Als je Streamz neemt via Telenet kan je kijken via je decoder (HD Digibox, HD Digicorder of TV Box), Telenet-websites en apps (Yelo TV, Telenet TV) en kan je met je Telenet login ook inloggen op de website en app van Streamz zelf.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

@KJD 

 

Ik kan enkel maar bevestigen wat @Hofkens hier schreef: wat je zegt klopt niet, Met een abo via Telenet heb je inderdaad al die mogelijkheden.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten


@KJD  schreef:

Ik heb zojuist ontdekt dat als je Streamz via Telenet hebt, dat NIET geldt via een app of streamz.be. Voor een app of streamz.be moet je juist aparte abonnement voor nemen.


Gelieve geen onjuiste info te verspreiden ☹️.

Als je een login probleem hebt met Streams moet je de helpdesk bellen 🤔

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

je zit elke keer terug komen goedkoop jaar abo van streams

dan willen ze ook op digibox, digicoder of tv box ook inloggen en dat werkt niet

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten


@luc55  schreef:

je zit elke keer terug komen goedkoop jaar abo van streams

dan willen ze ook op digibox, digicoder of tv box ook inloggen en dat werkt niet


Van deze zin begrijp ik eerlijk gezegd niet veel ... 🤔

Wat is exact uw vraag of wat wil je mededelen?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KJD
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Smile! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

Sorry, maar met mijn account van Telenet (waar ik abonnement heb met Streamz) kan ik niet op de app Streamz of streams.be inloggen. Verder had ik het volgende info op Telenet gezien, daarom dacht ik dat het niet kon?

 

  • Heb je Streamz(+) besteld via streamz.be? Dan kan je Streamz(+) helaas niet activeren op je decoder, Telenet TV-box of in je tv-app. Om Streamz te kijken via je tv of tv-app, moet je je abonnement eerst zelf opzeggen bij streamz.be. Daarna kan je Streamz(+) bestellen via Telenet.
  • Bestel je Streamz(+) zowel via streamz.be als via Telenet? Dan betaal je dubbel.
  • Kijk je via Telenet TV-box , Digicorder of Digibox en bestel je Streamz? Dan kijk je de eerste 14 dagen volledig gratis. De 14 dagen gratis-promotie is niet geldig bij Telenet TV flow.
Ben nu inderdaad in contact met Telenet. Als het met mijn account zou moeten lukken, dan hoop ik dat Telenet het kan oplossen.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

@KJD 

Zelf heb ik Play More dus ook toegang tot Streamz(+). Met mijn Telenet login kan ik inloggen via de website , via de app en kijken via de tv box. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

na een gratis test periode van telenet .

kijken mensen op internet om goedkoper streams te ontvangen

de aanbiedingen die je tegen komt

1 jaar vooruit betalen krijg je korting en  de prijs is belachelijk

ze denken dan ook dat ze ook op digibox en digicorder of tv box ook kunnen in loggen

maar dat gaat niet

paniek

in de kleine letters zal dit wel staan dat je niet kan inloggen op digibox digicorder en tv box.

de streams op telenet werkt enkel per maand en wordt aan telenet betaald

staat op de factuur van telenet

 

0 Likes
KJD
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Smile! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten

Antwoord van Telenet: Ik moet Yelo app gebruiken ipv Streamz app.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Abonnement Streamz naar Telenet overzetten


@KJD  schreef:

Antwoord van Telenet: Ik moet Yelo app gebruiken ipv Streamz app.


Ah, ja, dat klopt ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes