24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo,
Mijn dochter heeft een abonnement op streamz (niet via telenet), kunnen wij dit alsnog koppelen aan ons gezamelijk telenet abonnement zodat we ook streamz kunnen kijken via de tv en niet enkel via tablet? Zo ja, hoe?
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: streamz
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit kan niet.
Als je een Smart TV hebt, kan je wel de Streamz app installeren (Samsung, LG, Philips, Sony, Android & Apple TV) en inloggen met de login van je dochter of casten via de Streamz app vanop de tablet naar een Chromecast.
Hallo,
Tenzij ze maandelijks voor Streamz betaald, kan ze dit opzeggen en dan nemen jullie een Streamz abonnement via Telenet dat kan wel. Zo kan je via Telenet en via de app van Streamz kijken, als ze voor een jaar betaald heeft kan je best even wachten.
Ik heb zojuist ontdekt dat als je Streamz via Telenet hebt, dat NIET geldt via een app of streamz.be. Voor een app of streamz.be moet je juist aparte abonnement voor nemen. Dus als je streamz via Telenet EN app/streamz.be wil hebben, dan moet je 11,95 euro dubbel betalen. Belachelijk, nietwaar?
Dit klopt niet, als Telenet klant kan je WEL de Streamz app gebruiken. Alle info om aan te melden staat hier: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/streamz-app-downloaden-en-aanmelden/
@KJD schreef:Ik heb zojuist ontdekt dat als je Streamz via Telenet hebt, dat NIET geldt via een app of streamz.be. Voor een app of streamz.be moet je juist aparte abonnement voor nemen. Dus als je streamz via Telenet EN app/streamz.be wil hebben, dan moet je 11,95 euro dubbel betalen. Belachelijk, nietwaar?
Dit klopt niet. Als je Streamz neemt via Telenet kan je kijken via je decoder (HD Digibox, HD Digicorder of TV Box), Telenet-websites en apps (Yelo TV, Telenet TV) en kan je met je Telenet login ook inloggen op de website en app van Streamz zelf.
@KJD schreef:Ik heb zojuist ontdekt dat als je Streamz via Telenet hebt, dat NIET geldt via een app of streamz.be. Voor een app of streamz.be moet je juist aparte abonnement voor nemen.
Gelieve geen onjuiste info te verspreiden ☹️.
Als je een login probleem hebt met Streams moet je de helpdesk bellen 🤔
je zit elke keer terug komen goedkoop jaar abo van streams
dan willen ze ook op digibox, digicoder of tv box ook inloggen en dat werkt niet
@luc55 schreef:je zit elke keer terug komen goedkoop jaar abo van streams
dan willen ze ook op digibox, digicoder of tv box ook inloggen en dat werkt niet
Van deze zin begrijp ik eerlijk gezegd niet veel ... 🤔
Wat is exact uw vraag of wat wil je mededelen?
Sorry, maar met mijn account van Telenet (waar ik abonnement heb met Streamz) kan ik niet op de app Streamz of streams.be inloggen. Verder had ik het volgende info op Telenet gezien, daarom dacht ik dat het niet kon?
na een gratis test periode van telenet .
kijken mensen op internet om goedkoper streams te ontvangen
de aanbiedingen die je tegen komt
1 jaar vooruit betalen krijg je korting en de prijs is belachelijk
ze denken dan ook dat ze ook op digibox en digicorder of tv box ook kunnen in loggen
maar dat gaat niet
paniek
in de kleine letters zal dit wel staan dat je niet kan inloggen op digibox digicorder en tv box.
de streams op telenet werkt enkel per maand en wordt aan telenet betaald
staat op de factuur van telenet
Antwoord van Telenet: Ik moet Yelo app gebruiken ipv Streamz app.