Beantwoorden
Jan78
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
De vlam zit erin. On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Yelo app werkt niet

Is het een algemeen probleem dat de yelo app niet werkt?

Bedankt

0 Likes
5 reacties
Kevin9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Yelo app werkt niet

Hier werkt het ook weer niet. Sinds we indertijd zijn overgeschakeld naar yugotv (nu flowtv) hebben we nog niets anders dan problemen. (Zowel met de app op onze samsungtv als op onze appletv). Al tiental keren contact opgenomen met telenet zonder resultaat. Op samsungtv nog steeds problemen met opgenomen programma’s waar we om de x aantal minunten of op het einde van het programma een error krijgen, waardoor we elke keer op opnieuw proberen moeten duwen. Op de appletv zit er constant een glitch in de opgenomen programma’s. Altijd dezelfde zever van herstart het toestel en modem eens. Heel zinloos als alle andere streamingsdiensten wel perfect werken. Wat me ook nog eens enorm stoort dat ze van de ene dag op de andere de helft van onze zenders hebben vervangen naar nutteloze franstalige zenders. Misschien eerst een bevraging doen of de klant zelf zijn standaard zenders laten kiezen. Dus nu geen nickelodeon meer voor de kids. We betalen genoeg en willen dan ook dat alles perfect werkt. Ik ben dit meer dan beu en de stap om mijn abbonement stop te zetten is heel dichtbij. Wel jammer na zoveel jaren trouwe klant te zijn waar ze hun zakken goed aan gevuld hebben. 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo app werkt niet

Ik weet niet welke app jullie exact bedoelen want op mijn foon werkt de Yelo app momenteel probleemloos.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5849
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo app werkt niet

@Jan78 

Zou het kunnen zijn dat je Flow tv bedoeld ? 

Want heb net nog ergens hier gelezen dat er nog zijn die dat niet kunnen gebruiken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jan78
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
De vlam zit erin. On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Yelo app werkt niet

Was tijdelijk... Lag maar even uit.

 

0 Likes
DeTuinNick
Ex-Moderator
Berichten: 15
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Yelo app werkt niet

Hi @Jan78 

 

Er was een gisteren een tijdelijk issue met de Yelo app/ Flow app/ TV app.

Dat lijkt ondertussen verholpen te zijn.

 

Je kan steeds de klantendienst aanspreken via Social media om meer duidelijkheid te krijgen.

-> https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/

 

Groeten

Nick


Nick | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.