24815
netweters
|
152887
antwoorden
|
20752
vragen
|
Sinds gisterenavond kan ik geenopnames meer bekijken de yelo play app. Ik krijg volgende foutmeldinng: "Unknown error SSM_1000". Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, hetzelfde probleem blijft zich voordoen. Iemand andere tips?
Hallo, identiek hetzelfde probleem hier maar blijkbaar geen oplossing te vinden?
Ik heb ook hetzelfde probleem sinds gisterenavond. Zowel op iPhone als iPad wil hij geen opnames meer afspelen. Op de digicorder wel.
Ik heb deze namiddag eens de router uitgetrokken voor 10 sec omdat dit de vorige keer geholpen heeft bij een probleem, maar nu haalde het ook niets uit.
Hier hetzelfde probleem.
Aangezien het bleef duren kwam ik het opzoeken maar ik heb ook geen oplossing dus.
Heb hier ook hetzelfde voor. Dacht dat het aan de ipad lag. Op verschillende toestellen ( andere ipd en iphone) geprobeert maar nergens kan je opnamens bekijken, wel tv kijken! Zal dus waarschijnlijk algemeen zijn.
Hier van hetzelfde, vandaag voor het eerst gemerkt. Het manifesteert zich op zowel de iPhone als de iPad. Herstarten van de modem bracht geen soelaas.
Hier van hetzelfde, vandaag voor het eerst gemerkt. Het manifesteert zich op zowel de iPhone als de iPad. Herstarten van de modem bracht geen soelaas.
Edit: Dubbele posting, veroorzaakt door nog moeten verifiëren van mailadres.
Hier ook hetzelfde probleem, maar bij android. Kan sinds 8/7 geen opnames meer bekijken. Krijg telkens streamingsprobleem. Al derest, zoals terug kijken, iets van play more kijken lukt wel.
Is blijkbaar een algemeen probleem en hopelijk lost Telenet het snel op want dit is zeer vervelend