24796
netweters
|
152747
antwoorden
|
20735
vragen
|
Help, mijn huawei gsm heeft een update gedaan en sindsdien heb ik een schokkerig beeld als ik iets op het volledig scherm wil bekijken in de yelo play app. Op het klein schermpje geen problemen, enkel als ik mijn gsm draai om op het volledig scherm te kijken. Mijn wifi is volledig in orde. Kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je zou het old school eens kunnen proberen door de app te verwijderen en terug te installeren.
Maar ben je de enige met dit probleem of hebben andere gebruikers dit probleem ook op hun toestel ? Of heb je dit al gezien op een ander toestel wat je zelf gebruikt.
Ik heb de app reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen verbetering
Dan heb ik niet direct een idee wat dit zou kunnen betekenen aangezien ik de Yelo app al tijden niet meer gebruik door de komst van de tv box.
Kun je niet ergens eens zien in de app bij de instellingen om je beeldresolutie te verlagen heb je dat al eens nagekeken ?
Ik heb de beeldresolutie verlaagd en het is iets verbeterd. De klank gaat precies nog altijd iets sneller dan het beeld, maar toch al minder schokkerig, hartelijk bedankt
Waar ben je de app gaan halen
https://appgallery.huawei.com/Featured
de ondersteuning voor huawei is een ramp natuurlijk zijn oude toestellen (weet niet of via omweg nog gaat )
Ja, toestel is al een paar jaar oud. Je link lukt niet. Toch bedankt