Beantwoorden
Caroline4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Yelo schokkerig beeld op huawei gsm

Help,  mijn huawei gsm heeft een update gedaan en sindsdien heb ik een schokkerig beeld als ik iets op het volledig scherm wil bekijken in de yelo play app. Op het klein schermpje geen problemen,  enkel als ik mijn gsm draai om op het volledig scherm te kijken. Mijn wifi is volledig in orde. Kan ik dit oplossen? 

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo schokkerig beeld op huawei gsm

@Caroline4 

Je zou het old school eens kunnen proberen door de app te verwijderen en terug te installeren. 

Maar ben je de enige met dit probleem of hebben andere gebruikers dit probleem ook op hun toestel ? Of heb je dit al gezien op een ander toestel wat je zelf gebruikt.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Caroline4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Yelo schokkerig beeld op huawei gsm

Ik heb de app reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen verbetering

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo schokkerig beeld op huawei gsm

@Caroline4 

Dan heb ik niet direct een idee wat dit zou kunnen betekenen aangezien ik de Yelo app al tijden niet meer gebruik door de komst van de tv box. 

Kun je niet ergens eens zien in de app bij de instellingen om je beeldresolutie te verlagen heb je dat al eens nagekeken ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Caroline4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Yelo schokkerig beeld op huawei gsm

Ik heb de beeldresolutie verlaagd en het is iets verbeterd. De klank gaat precies nog altijd iets sneller dan het beeld,  maar toch al minder schokkerig, hartelijk bedankt

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Yelo schokkerig beeld op huawei gsm

Waar ben je de app gaan halen

https://appgallery.huawei.com/Featured

de ondersteuning voor huawei  is een ramp natuurlijk zijn oude toestellen (weet niet of via omweg nog gaat )

0 Likes
Caroline4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Yelo schokkerig beeld op huawei gsm

Ja,  toestel is al een paar jaar oud. Je link lukt niet. Toch bedankt

0 Likes