24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Yelo TV met brouwser werkt niet meer voor een digicorder gebruiker.
Yelo TV app werkt ook niet goed voor digicorder gebruiker.
De telenet TV app werkt ook niet zoals het hoort voor een digicorder gebruiker.
Waarom stop men Yelo TV dat goed werkt en moet ik iets nieuw gebruiken dat nog niet goed werkt ?
Ik wens ook geen TV-box te nemen omdat die teveel nadelen heeft voor mij.
@Santa schreef:Bij een TV-box bestaat dat niet: conflicten.
En is dat een reden om digicorder gebruikers op te zadelen met een app die niet de nodige features aan boord heeft voor het beheer en gebruik van de digicorder? Zijn wij tweederangs telenetters?
@hondaboy schreef:Ik wil ook zeker nooit terug van de tvbox naar de digicorder, eindelijk gedaan met naar al die reclame blokken te kijken alles wat ik wil zien wordt opgenomen, box staat mooi opgeborgen in een kast en alles te bedienen met 1 afstandsbediening.
Ga jij hier nu beweren dat je met de TV Box helemaal geen reclame meer verplicht te slikken krijgt met opnames?
@StefaanH schreef:
@Santa schreef:Bij een TV-box bestaat dat niet: conflicten.
En is dat een reden om digicorder gebruikers op te zadelen met een app die niet de nodige features aan boord heeft voor het beheer en gebruik van de digicorder? Zijn wij tweederangs telenetters?
Vooral je kop in de grond steken en blijven ontkennen dat de Digicorder ooit verdwijnt....
(en de TV-box afbreken als je de kans hebt)
@Janneke_Dust schreef:
@Santa schreef:Vooral je kop in de grond steken en blijven ontkennen dat de Digicorder ooit verdwijnt....
(en de TV-box afbreken als je de kans hebt)
De TV-box zal ook ooit verdwijnen
Echt? Als dat jou kan troosten....
Het is idd geen reden om de digicorder gebruikers weg te steken en daar geef ik jou gelijk in. Als ze al dingen integreren en je verplichten naar andere apps te gaan , bij Telenet is dat naar hetzelfde platform voor tv box gebruikers , dan zou dat ook idd moeten werken. Die gedachten kan ik zeker volgen. En ja ooit zal zeker de tv box ook verdwijnen op den duur is alles streaming en heeft men alles om online via apps te kijken.
@freddy7 Dat je ' van de oude stempel ' bent is geen enkel probleem. iedereen heeft zijn gewoontes en heeft zijn of haar gebruik. Enkel wilde ik gewoon aangeven , ik heb iets nieuws geprobeerd en wil niet terug naar de digicorder. Zolang jij je prettig erbij voelt bij een digicorder dan is die keus voor jezelf je bent niks ( nog niks ) verplicht.
Er zal idd ooit eens een tijdperk komen dat er en geen digicorder meer is of een digibox of een tv box , we leven in een wereld met veel technologie. En Telenet en andere providers weten ook dat tv kijken via de kabel steeds minder en minder in trek is. Mensen kijken via apps naar hun tv en nemen dingen op via NAS schijven en cloud machines ( ja de tv box neemt ook op in de cloud ). Maar toch zal de technologie veranderen en dan heb je niks meer aan je kabel dan is alles via streaming en dergelijke diensten. Dat is wel wat realistisch kan worden naar de toekomst.
opnames programmeren staat er op wel een beetje weg gestoken
van conflicten moet ik eens zien
Off topic speciaal voor de topic kapers.
Is het nu zo moeilijk om bij het onderwerp te blijven. In deze topic moet niet geluld worden of TV-Box beter of slechter is dan Digicorder. Dit zijn allemaal subjectieve beoordelingen, naar gelang het belang dat iemand stelt aan een bepaald kenmerk van het toestel of systeem.
On topic met opgewekte frustraties door door die kapers en door een onafgewerkt product.
Het niet zien van conflicten is een ernstig gebrek van de Telenet tv app.
Geen verschil zien tussen de verschillende tv lijnen is een storend gebrek, storend omdat na een aantal pogingen men uiteindelijk toch op de tv lijn van de Digicorder inlogt.
Een ander percentage bezetting hebben in de app als de Digicorder is meer een schoonheidsfout, als er tenminste in bepaalde gevallen geen nadelige gevolgen zijn.
In de Telenet tv app opnames zien staan die men niet heeft is storend, en men kan die niet zo gemakkelijk wegkrijgen. Die dat ik had was altijd van series en als de laatste aflevering van een serie geweest is dan kan men het wegkrijgen. Ik beklaag de gebruiker die Familie of Thuis opneemt, want die zal het niet rap wegkrijgen.
Telenet is levert volgens mij niet meer de kwaliteit die er ooit was. Een app die met haken en ogen werkt in productie brengen, is geen toonbeeld van professionaliteit. Mij ontgaat volledig de zin die er achter zit om roef roef een onafgewerkt product door de strot de klanten duwen. Dat varlaagt geenszins de werklast. Het grote probleem is dat zij die dit wanbeleid beslissen, niet actief zijn op de Netweters en klantentevredenheid helemaal niet belangrijk is, als de koe maar gemolken wordt.
Enkel 1 reclame blokje bij begin van de opname, de volgende blokken doorspoelbaar.
Op alle zenders, ook op die van VTM.
Dat is hier nu toch al dikwijls genoeg gezegd....
Bij opnames op VTM of Play zenders kan je enkel de eerste reclameblok van 1 minuut (voor het programma) niet doorspoelen. De rest wel!
Bij Terugkijk TV kan je geen reclame doorspoelen.
(Het gaat hier natuurlijk over de TV-box)