24.841
netweters
|
153.141
antwoorden
|
20.776
vragen
|
Beste,
Sinds gisteren overgeschakeld naar Yugo. Echter moeten vaststellen dat dit enkel ergernis opwekt in het gezin doordat geregeld het streamen stopt, je krijgt dan soms een zwart scherm met een foutmelding of wanneer het streamen stopt en toch automatisch terug start begint de stream van enkele minuten geleden hetgeen je al gezien had.
Op de 3 à 4 uur dat ik gisteren tv gekeken heb, heb ik ook 3 à 4 keer de cast opnieuw moeten starten.
Ik stream naar mijn tv via een chromecast. Met andere apps geeft dit geen problemen, dus moet het wel aan de yugo app gelegen zijn.
Het yugo platform bestaat toch al meer dan een jaar, zou je toch verwachten dat de meeste problemen van de baan zijn, maar niets is minder waar. Je leest blijkbaar nog geregeld dat er meerdere zijn met het probleem.
Hopelijk gebeurd er snel iets aan?
Met vriendelijke groeten,
Barry Van de Wauwer
Inderdaad al veel gelezen hier & gehoord van kennissen. Mogelijke (tijdelijke) oplossingen:
Same here. Quasi ELKE avond als we via Yugo TV kijken komt er plots een foutmelding op het scherm: Something went wrong. En je krijgt het programma niet meer aan de praat.
Dit dient dringend opgelost te worden door Telenet.
Elke avond steeds 5 à 6 onderbrekingen met telkens automatische start van wat je enkele minuten geleden hebt gezien.
Is dit bij de meeste yugo gebruikers zo?
Is helemaal niet opgelost.
Al spijt dat ik het niet gelaten heb zoals het was en een mobiel abonnement voor de zoon bij een andere provider genomen had.
@Barry74 schreef:Is helemaal niet opgelost.
Al spijt dat ik het niet gelaten heb zoals het was en een mobiel abonnement voor de zoon bij een andere provider genomen had.
Heb jij het dan niet zelf aangeduid als oplossing?
@StefaanH schreef:
@Barry74 schreef:
Is helemaal niet opgelost.
Heb jij het dan niet zelf aangeduid als oplossing?
@StefaanH ik heb het aangepast, staat niet meer gemarkeerd als oplossing.