Beantwoorden
Taaie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yugo iOS app springt uit na beginscherm met logo

Hallo,

 

Ik ben net overgestapt naar Yugo en heb de iOS app geïnstalleerd. Als ik de app wil openen, krijg ik het beginscherm met logo te zien en vervolgens spring ik uit de app en zit weer op mijn homescherm van de smartphone.

Had al op de support van Telenet alle stappen bekeken maar toch blijft dit gebeuren. Heb app al verwijderd, dan gsm volledig uitgezet, en terug geïnstalleerd maar het lukt me niet om de app te starten. Ik heb de laatste versie van IOS (13.2) geïnstalleerd.

 

Het bizarre is dat op mijn apple tv ik geen enkel probleem had met de native app om in te loggen (met QR-code) en het te gebruiken. 

0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Yugo iOS app springt uit na beginscherm met logo

@Taaie 

Op dit ogenblik zijn er wel meer dingen die niet werken. Bij twijfel of het aan je toestel of instellingen ligt of aan Telenet, best eens bellen.

Op dit ogenblik kan je niet weten wat er mis is.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yugo iOS app springt uit na beginscherm met logo


@Taaie  schreef:

...Ik ben net overgestapt naar Yugo en heb de iOS app geïnstalleerd. Als ik de app wil openen, krijg ik het beginscherm met logo te zien en vervolgens spring ik uit de app en zit weer op mijn homescherm van de smartphone...


@Taaie blijkbaar was dit een tijdelijk probleem gisteren, gerelateerd aan meer algemene inlogproblemen. Normaal zou je dit nu niet meer mogen voorhebben. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Taaie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yugo iOS app springt uit na beginscherm met logo

Ik had contact opgenomen met de klantendienst waar ze mij vertelden dat zolang ik mijn digirecorder niet had binnen gebracht, de app niet zou functioneren omdat het tijdens de overgangsperiode problemen kon geven. Ik heb echter dinsdag 12/11 deze binnen gebracht en het inlogprobleem is nog steeds niet opgelost.

 

Ondertussen al een week via Facebook Messenger aan het chatten met elke dag een ander medewerker :-). Daar heb ik alle verschillende "oplossingen" gekregen, van verwijderen en opnieuw installeren, vragen welke iOS versie ik had tot hoeveel opslagruimte ik nog had (nog 20 Gb),...

 

Om vandaag eindelijk te horen te krijgen dat er inderdaad een opstartprobleem is op de laatste iOS-versie 13.2. Ze vroegen of ik geen ander toestel had om mee in te loggen maar enige iPhone dat ik nog heb is een 5S. Toen ik probeerde de Yugo-app te installeren kreeg ik de melding dat ik minsten iOS 11 moet hebben maar 5S gaat maar tot 10.3.2. Maw geen oplossing.

 

Dat er technische problemen zijn, dat kan ik nog aannemen, maar dat het zolang duurt om oplossingen te voorzien, dat is toch een multimediabedrijf als Telenet onwaardig. Ik hoop dat ze de developer van de app (iCapps) het vuur onder de schenen aan het leggen zijn.


Soit, ik heb nog het geluk dat ik via apple tv kan kijken maar als je dit toestel niet in huis hebt, ben je aan het betalen voor een tv-service die je niet kan gebruiken. 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Yugo iOS app springt uit na beginscherm met logo

@Taaie 

Kan je triiing truk eens proberen?

Wifi uitschakelen, aanmelden met g..., Wifi terug inschakelen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Taaie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yugo iOS app springt uit na beginscherm met logo

Hej Louishufk.

Net 3 maal geprobeerd. No joy. 😞

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Yugo iOS app springt uit na beginscherm met logo

@Taaie 

Het zou te mooi zijn.

Ik heb de indruk dat het allemaal te veel naar OS versies ontwikkeld is. Dat lijkt mij in de toekomst veel problemen te gaan geven.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.