24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds vandaag heb ik Yugo TV en gebruik het als native app op een Mibox en bedien het dus met mijn afstandbediening (geen chromecast dus). Goede eerste indruk (overzichtelijk en snel) echter 1 ding dat me opvalt is dat ik bij live-tv (het kijken van pakweg Canvas) je niet een zender omhoog of omlaag kan (aka zappen ;-)).
Is dit normaal en komt de feature er nog in en zo ja enige idee wanneer?
Indien niet normaal, is dit dan een instelling in Android TV ergens?
Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey,
Zappen kan voorlopig helaas niet. Volgens de developers zou deze functie er in de toekomst wel aankomen (ik zat in de testfase van de app.) Verder is hij vrij compleet lijkt me.
Ik zal nog eens polsen of de functie en wanneer ze er effectief aankomt.
@TMCLS93: Thanks, ik had inderdaad reeds een post gezien in januari dat er aan gewerkt werd. Ondertussen zijn we 6 maanden verder dus ik zou verwachten dat er wat meer duidelijkheid is, goed dat je dan een connectie hebt 😉
Van zodra er duidelijkheid is, dan verneem je het hier. Ze lezen alle feedback wel, maar antwoorden niet altijd op elke feedback.
Is hier toevallig al iets meer over geweten?
@Ex-Netweter helaas niet...
Bedankt voor het antwoord. Op de apple tv app kan dit ook nog niet zeker? Is daar al meer van geweten?
Ben zelf aan het twijfelen om over te stappen naar Yugo, maar wil dit pas doen als gemakkelijk zappen mogelijk zou zijn.
@Ex-Netweter voor Apple tv weet ik het niet. Ik ben sinds januari 2020 Yugo klant en zou nimeer anders willen eerlijk gezegd.
Oké bedankt, ik bekijk het even verder dan. Kan je elk programma/aflevering opslaan voor 60 dagen of werkt dit voor sommige series of programmas niet?
@Ex-Netweter dit werkt voor elk programma
Ook de vraag nog eens neergelegd bij het Yugo team zelf met verwijzing naar dit topic. Op minder dan 2 weken zijn er toch 210 weergaven, dus ik vermoed wel dat er veel mensen interesse hebben of misschien zelfs hun beslissing hier over laten vallen om over te schakelen.
Tadaam kan het nl. wel, wat een dochteronderneming is van Telenet, misschien moeten ze eens gaan luisteren bij dat team 😉
@ChristofW dit is inderdaad een zeer gewillige feature voor de Yugo Android tv app.
Ik dacht ook dat dit eraan zou komen omdat Kris Giebens, van het Yugo aangaf in het verleden dat deze feature eraan zou komen.
En idd Tadaam heeft dit zeker.
Deze staat ook op mijn wish list. Is er al meer geweten?
Voor de Android/ios app is dit al mogelijk, maar voor de android TV APP nog niet.
@Suzy ging het navragen wat de verdere bedoeling zou zijn