24792
netweters
|
152705
antwoorden
|
20731
vragen
|
Hoi,
Is er een methode om de zendervolgorde in de Telenet TV app (gedeeld profiel en individueel profiel) te resetten naar de standaard beginwaarden?
Of hoe kan je de volgorde terug wijzigen?
Thanks voor feedback.
Beste groet
Timmy2
In het gedeeld profiel kan de volgorde niet aangepast worden.
In andere profielen kan het via: instellingen/ mijn favoriete zenders.
Je moet wel andere profielen hebben of aanmaken.
Groeten
Zoals beschreven zou het moeten gaan.
Dat doet het op dit ogenblik duidelijk niet.
Alleen verwijderen van het profiel en terug aanmaken geeft de kans terug te keren naar de standaardlijst. Kan niet de bedoeling zijn.
Misschien is dat nog een restant van de problemen gisteren.
En bellen maar.
Ok dank je voor de feedback, nu weet ik toch al iets 😉
Ik heb dit gisteren toevallig zelf nog gedaan via telenettv.be, maar het kan ook in de Telenet TV app: instellingen -> Mijn favoriete zenders. Voor het gedeelde profiel komt er zeer binnenkort een oplossing.
@louishufk hier ook even getest en bij mij zet hij de gekozen favoriete zenders terug naar de initiële volgorde.
Wat ik trachtte te doen was: enkele zenders in favorietenlijst zetten en dan in 1 stap teruggaan naar initiële lijst. Dat gaat niet (bij mij).
Eerst moet ik alle zenders in de favorietenlijst opnemen.
Processtappen:
gaan naar zenders beheren
alles deselecteren
alles selecteren
bewaren
Terug naar standaardnummering
herstellen
Terug naar standaardnummering gaan kan alleen vanuit volledige lijst.
Het kan dus wel, maar het vraagt een hele omweg, terwijl de aanduiding: TERUG NAAR STANDA... daar de hele tijd zo uitnodigend staat.
Groeten
@louishufk De optie werkt inderdaad niet zoals jij voor ogen had. De knop 'Terugzetten naar standaard' op telenettv.be of 'Reset zenders' in de Telenet TV-app, zet enkel de gekozen favoriete zenders terug naar de originele volgorde.
Als je alle zenders terug in een profiel wil opnemen moet je inderdaad via 'Bewerk je favorieten' gaan, vervolgens klikken op 'selecteer alles' en onderaan kiezen voor 'bewaren'.