24748
netweters
|
152281
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo,
ik gebruik sinds vandaag een chromecast om met de flow app te casten van mijn iPhone naar mijn samsungtv. Ik krijg echter continue een zwart statusscherm links boven op het beeld. Hoe krijg ik dit weg? Resetten helpt niet.
Titel gewijzigd door DennisVO (mod) | Vorige titel: Zwart statusscherm tijdens streamen met flow app
Kan je een close-up nemen van het status scherm.
Met die informatie kunnen we (misschien?) zien wie of wat verantwoordelijk is voor het venstertje.
Ik vermoed de Chromecast. Is het dan geen instelling die je kan wijzigen In Google Home (de app op je smartphone waarmee je je Chromecast bedient). Welk type Chromecast is het? Ondertussen zijn er 5 verschillende en de 6de is op komst.
Dit is een close-up van het scherm:
ik heb de Google chromecast 3.
Het hier ook hetzelfde probleem, dit met de Google chromecast v3.
Hier zijn mijn afbeeldingen, hopelijk komt er snel een oplossing hiervoor.
@Ex-Netweter
Ik heb ook eens in de Google Home app gekeken en ik zie toch niet direct een instelling die deze pop-up zou kunnen tegen houden.
@Lineboon123 Krijg je dit meteen te zien wanneer je het casten begint?
@m-jan20 Maak jij ook gebruik van een Google Chromecast V3?
@dusbaba Kunnen jullie ook even de app-versie laten weten die jullie momenteel hebben? Dan laten we het intern nakijken.
Ik heb hier ook gauw nog eens getest, de eerste 2 lijnen zijn direct zichtbaar (Marketing version en Internal version), nadien komen de lijnen er één voor één bij tot ze alle 7 zichtbaar zijn.
Ook ik heb dus Chromecast V3.
Ter info : Op mijn (oude) tablet staat ook de versie 8.6.2 op.
Deze draait echter nog op Android 7 en daar heb ik dit vervelend fenomeen niet als ik naar dezelfde chromecast cast...
@dusbaba schreef:
Ter info : Op mijn (oude) tablet staat ook de versie 8.6.2 op.
Deze draait echter nog op Android 7 en daar heb ik dit vervelend fenomeen niet als ik naar dezelfde chromecast cast...
@dusbaba Dat is inderdaad nuttige informatie. Bedankt. Kan je me dan ook nog even laten weten van welke software versie jouw TV momenteel gebruik maakt?
Voor alle duidelijkheid: het is enkel tijdens het casten dat je dit scherm krijgt of krijg je het ook wanneer je via jouw smartphone kijkt?
Mijn TV is een Sony Bravia
Model : KDL-46HX850
Softwareversie : PKG2.120EUA-0002
Nee, inderdaad alleen via casten, wanneer ik gewoon op smartphone kijk is alles normaal.
@Lineboon123
@m-jan20
@dusbaba
Onze collega's konden dit issue niet meteen reproduceren. Je neemt best even contact op met de klantendienst zodat er individuele tickets kunnen aangemaakt worden om het na te kijken.