24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
situatie mijn tv start op als ik de digicorder aan zet
ik heb nu via yelo play (website) in het buitenland een opname aangezet die enkel op de digicorder wordt afgespeeld.
kan het dat nu de digicorder is aangesprongen en de opname is aan het afspelen op mijn tv?
kan je dit ook remote stoppen?
Dat je tv aanspringt wanneer je digicorder aangaat heeft te maken met CEC.
Dat kan je ook uitzetten op de digicorder.
Zie https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-cec/
Een opname kijken via de Yelo site of app kan enkel thuis wanneer je met je modem verbonden bent.
Om live TV te kijken via yelo site of app moet je niet thuis zijn, om opnames te kijken wel
Ik ben niet 100% zeker omdat ik niet zo vaak tv kijk en al helemaal geen yelo play. Bedoel je dat je de per ongeluk afspelen op digicorder hebt gekozen?
Dan zal je tv en digicorder zijn aangegaan.
Je kan vanop afstand daar niets aan doen. Maar geen erg, je digicorder zal automatish na een bepaalde tijd vanzelf uitschakelen. De meeste tv's gaan dit ook doen dus zal het niet blijven aanstaan. 🙂
@Wheng@ schreef:
Om live TV te kijken via yelo site of app moet je niet thuis zijn, om opnames te kijken wel
Kleine aanvulling:
Je moet beschikken over een HGW modem. Met een modem only en eigen router kan je de opnames enkel op tv bekijken, ook al ben je thuis.
Hi ff korte update na 4 dagen van thuis te zijn, digicorder stond nog aan als ook TV gewoon op stil beeld
vind dit toch wel persoonlijk een tekortkoming van de yelo
Dat is vervelend. Kijken even de auto stand-by instelling na zodat dit niet meer kan gebeuren.
@Puch@ schreef:
@Wheng@ schreef:
Kleine aanvulling:
Je moet beschikken over een HGW modem. Met een modem only en eigen router kan je de opnames enkel op tv bekijken, ook al ben je thuis.
@Puch Waar haal je dat? Ik kan de opnames van de zenders die dat toelaten perfect op de PC bekijken via Yelo TV. En Ik heb dus een modem-only met eigen router.
Ik kan geen enkele van mijn al mijn opnames bekijken op mijn iphone. Bij alles staat "alleen op digicorder".
Of ik moet toevallig allemaal opnames staan hebben die geen toestemming hebben om op de app te kijken.
Aha, ik begrijp het al: je hebt enkel uw foon getest. Daar heb je gelijk in, de opnames kun je niet op uw foon bekijken, die krijgen allemaal de melding "enkel op digicorder". Dat is dus de yelo app.
Maar Yelo TV, op de PC dus, dat is een ander verhaal: daar kun je de opnames van de zenders die dat toelaten wel degelijk mee bekijken.
Ziezo, raadsel opgelost 😉
Hi Principis ik had de auto stand-by in het verleden al nagekeken maar vind dat die eigenlijk meer nadelen heeft zie https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-de-slimme-energiestand-op-mijn-digibox-of-digicorde...
Dat is de slimme energiestand, normaal is er ook echt een auto-standby functie. 🙂