24757
netweters
|
152408
antwoorden
|
20700
vragen
|
Als ik inlog op yelo play krijg ik de foutmelding: " Geen toegang tot yelo play. voor yelo play heb je digitale tv en internet van telenet nodig. meer op telenet.be"
Ik heb wel degelijk internet en digitale tv op dit profiel en vind nergens dergelijk probleem op telenet.be
Alvorens ik morgen naar de klantendienst bel kan ik hier eens eerst polsen of iemand hier een oplossing voor heeft.
dank bij voorbaat
Betaal eens 3 dagen te laat 🤫
@Poutrelle, de IT'ers bij Telenet hebben een fix voor de Play Sports app gevonden. Men is volop aan het bekijken hoe men die fix bij de geïmpacteerde TV-box klanten die Play Sports app niet meer kunnen gebruiken, kunnen implementeren. Hoe snel dat dit in orde zal zijn, is niet geweten.
Men heeft me wel gezegd dat als je iemand bent die de Play Sports app niet meer kan gebruiken sinds de TV-box installatie, je kan bellen naar 015/33.44.88 en kan vragen om een "herpair" van je TV product uit te voeren. Deze refresh in het systeem zal er voor zorgen dat de Play Sports app terug zal werken.
Een tussentijdse oplossing voor zij die niet meer kunnen wachten om de Play Sports app te gebruiken. Eens de fix bij iedereen geïmplementeerd werd, is dit uiteraard niet meer nodig.
@Poutrelle, Play Sports app zou ondertussen terug moeten werken. Men heeft me laten weten dat er nu een fix voor iedereen werd geïmplementeerd. Probeer het dus zeker eens uit!
Inderdaad. De app werkt Nu de yelo app nog👍
Bedankt om voorgaande,bij deze mijn volgende vraag :
Hoe lang zou het nog duren alvorens de Windows versie van de nieuwe tv app er is en wanneer word dit compatibel met chromecast?
Mvg
Iemand al een oplossing om als tester van de nieuwe decoder via de pc telenet tv te kijken?
@Man2u2 schreef:Iemand al een oplossing om als tester van de nieuwe decoder via de pc telenet tv te kijken?