24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Ik heb gisteren de Telenet app gedownload.
Na het ingeven van mij login gegevens krijg ik een scherm "bekijk de detail van je verbruik door op de bol te tikken" echter krijg ik geen bol en kan ik niet anders aanklikken.
Heb dit geinstralleerd op Samsung S7 edge met Android 8.0.0. Ook heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Iemand een idee waar dit blokkeert?
Ik zou deze app willen gebruiken omdat ik een wifi booster zou willen bestellen.
Die app heet gewoon "Telenet". Je krijgt bij het opstarten een grote bol op uw scherm met daaronder de boodschap "Tap op de grote bol om uw verbruiksdetails te zien".
Bij mij werkt dat gewoon ...
Mijn frank is iets te laat gevallen. Volgens uw bericht zou het gaan om de mobile app.
Ik heb het bij mij eens gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd.
Daarna heb ik wel geen login aangemaakt maar opnieuw aangemeld. Buiten een passerende foutboodschap die uit zichzelf verdween verloopt hier alles prima.
Uit het verleden weet ik wel dat dat ding kort na installatie even moeilijk doet.
Groeten
Ondertussen weet ik dank zij @StefaanH dat mijn antwoord nergens op slaat. Vergeet dat dus allemaal maar. Sorry.
@louishufk schreef:
@Zenny heeft wel gelijk dat dat niets doet. Bij mij ook niet. Er is gewoon niets om te selecteren.
Groeten
En gaat het hier wel degelijk over de app die gewoon "Telenet" heet? Want die andere, de "mobile" app, die heb ik niet geïnstalleerd ....
Maar "Telenet", met de grote bol, werkt gewoon normaal bij mij ...
Het gaat ondertussen inderdaad over de app: Telenet
De grote bol is wat overdreven want er staat gewoon niets op het scherm.
Niets is dan ook hetgeen je ermee kan doen.
Groeten
Onderaan staat normaal gezien een kleine gele bol met 2 streepjes in
Als je daar op klikt, krijg je 4 icoontjes: Verbruik, Wifi- netwerk, Profiel en support
Via Wifi-netwerk kan je je wifi testen en dan kan je ook door klikken om een booster te bestellen (dacht ik)
Ik zie bij het opstarten wel een grote gele bol.
Eerst de beschikbare mobile data in mijn wigo
Naar links swipen geeft mijn thuis verbuik
@Ex-Netweter
Hebben we het hier over dezelfde app? De app die gewoon "Telenet" heet, zonder meer? Want wat jij beschrijft is bij mij helemaal niet te zien ...
EDIT: ik had nog nooit aandacht besteed aan dat kleine bolletje met twee streepjes .. Dat is er dus inderdaad ook met dezelfde inhoud ... Fout van mij dus ... Maar zoals je hier hoger ziet heb ik op het startscherm een mooie grote bol waarop ik kan klikken .
EDIT 2: die grote bol is bij niet swipe-baar .. enkel aanklikken brengt mij verder, naar het detail van mijn thuisverbruik.
EDIT 3: op WiFi en netwerk klikken geeft bij mij alleen maar foutmeldingen. Dat is omdat ik een modem-only met eigen router heb. Daar heeft Telenet dus geen zicht op. En over het gedrag van die icoontjes kan ik dus verder niks zeggen ...
@StefaanHdit is inderdaad dat scherm.
Echter krijg ik geen bol in het midden en kan ik niets aanduiden.
Ik heb wel geen WIGO, enkel gewoon internet?
@Zenny de app die gewoon Telenet heeft kan u gebruiken voor uw WIGO verbruik en uw GSM verbruik te raad plegen. U zegt dat u enkel internet heeft u dan ook geen mobiel bij Telenet? Moest u internet verbruik willen zien kan u ook de support app downloaden en daar ziet u dan uw internet verbruik in staan. Ook dat is real time connectie , moest u de gsm appart hebben bij Telenet en uw verbruik willen zien kan u ook de Mobile app downloaden en ziet u ook uw verbruik van de GSM . Misschien geeft het zo een beetje verheldering.
De info van @patrick37 is het meest correct, maar ik geef graag nog wat extra kadering.
De Telenet app is de nieuwste app van Telenet. De bedoeling is dat deze op termijn de Support app en Mobile app van Telenet vervangt. Die twee apps zullen in de toekomst dus verdwijnen, maar daar zijn we nu nog niet.
Op dit moment kan iedereen met de Telenet app:
Indien deze WiFI-test niet goed is, kan je via de app onmiddellijk WiFi-boosters van Telenet bestellen.
Dit is zelfs de meest makkelijke weg om ze te bestellen. 😉
WIGO klanten kunnen sinds 11/02 ook al hun mobiel verbruik bekijken via de Telenet app. Voor niet-WIGO klanten komt dit er later nog aan.
Momenteel probeert men (ongeveer) elke maand een nieuwe functionaliteit aan deze app toe te voegen. Om zo in een redelijk snel tempo alles van de mobile en support app te coveren met de nieuwe app.