24755
netweters
|
152395
antwoorden
|
20699
vragen
|
Sinds de nieuwe update van yelo play er is die de mogelijkheid bied om via 3G/4G te kijken,
vraagt de app steeds om in instellingen de mobiele data aan te zetten.
Hij gaat niet meer over de wifi, ook al is dezze sterk genoeg.
Graag wil ik weer via wifi kijken om zo dataverbruik te mijden.
Hey Tom,
Eenderzijds moet je even nagaan of je in de beide instellingen je data hebt aanstaan. Dit in de Yelo app zelf en alsook in de instellingen van je toestel.
Als je dit hebt nagekeken, ben je ook duidelijk verbonden met een WiFi-netwerk met een degelijke internetverbinding? Kan je bijvoorbeeld wel Youtube afspelen of andere streamingapps gebruiken?
Mij lijkt het, als ik de uitleg lees, dat de Yelo app geen WiFi opmerkt.
Hey. Andere persoon met zelfde probleem.
Tablet is wifi only. Dus ik heb geen optie op 4g aan te zetten.
En zelf dan is het raar als een app vraagt op dit aan te zetten als hij over wifi beschikt.
@Ex-Netweter
3/4G is een keuze die je in uw settings (van een smartfoon of een tablet met simkaart) kunt maken. Ik heb Android, en ik vind die keuze onder Instellingen - Verbindingen - Mobiele netwerken - Netwerkmodus.
Ik heb daar volgende keuzes:
Android 7.0 op een Galaxy A3 - 2016. Met andere versies of andere toestellen heb je wellicht een iets andere structuur. Voor een Apple toestel moet ik u het antwoord schuldig blijven.
Voor de anderen: ik weet dat dit eigenlijk een oude post is, maar desalniettemintegenstaande:
Ik heb persoonlijk geen enkel probleem met Yelo Play (versie 4.20.0) op mijn foon. Gewoon op WiFi, geen bericht of storende pop-up, niks ....
Ik heb dus geen idee waar dit bij jullie aan zou kunnen liggen ...
Indien je iets duidelijker leest. Ligt het probleem dat op tablets die wifi only zijn. Er ook gevraagd wordt naar 3/4G settings. (Voornamelijk toestemming geven om wel/niet 3/4G te MOGEN gebruiken.
Doordat deze niet bestaan, kan je ook niet over wifi kijken.
Zeer vreemd. ik heb op mijn foon nooit toestemming moeten geven, zelfs geen vraag gekregen.
Op de tablet kan ik niet testen want de android versie is te oud, kan Yelo niet eens installeren.
@Ex-Netweter @Ex-Netweter op wat voor toestel hebben jullie dat probleem, welke versie van uw systeem?
Noch op mijn Android tablet die geen sim optie heeft, noch op mij Android smartphone zie ik zulke instellingen. Geloof mij alles werkt.