Beantwoorden
Maureen1981
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Accounts scheiden

sinds vandaag hebben wij op een 2e adres ook tv en internet.

Nu staan deze 2 verschillende accounts op 1 Klantnummer. Dat is op zich geen probleem, maar we hadden deze accounts graag apart gezien zodat de ene niet ziet wat de andere dient te betalen. Is dit mogelijk?

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Accounts scheiden

@Maureen1981, ik heb jouw onderwerp even verplaatst naar het Nederlandstalige gedeelte van De Netweters, gezien het ook in het Nederlands geschreven is. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5208
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Accounts scheiden

Je zal u daarvoor wel tot Telenet moeten wenden.

Ik heb zo een vaag vermoeden dat het moeilijk zal gaan. Vermits dat je 'wij' schreef denk ik dat het gemakkelijker zal zijn om het tweede adres op een andere klant, namelijke de partner van de 'wij' te laten zetten. 

 

 

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Accounts scheiden

Ik denk dat dit wel mogelijk is maar dan zit je met 2 klantnummers. Elke persoon is uniek 🙂  dus je kan niet met hetzelfde identiteitskaartnummer een andere klantnummer op dezelfde naam aanmaken. Je zou er dan voor kunnen kiezen om een nieuw klantnummer te nemen op naam van je man/vriend/vrouw/vriendin...

 

Daarna kunnen de producten van het ene account op het andere klantnummer worden overgezet via een overname. Wel omslachtig dus ik weet niet of je dit echt de moeite waard vindt.

 

In elk geval: je kan dit niet zelf dus zal je een beroep moeten doen op de klantendienst, of eventueel eens in een winkel passeren. Enkel zij kunnen je met zekerheid zeggen of wat je wil mogelijk is. Je kan de klantendienst bereiken via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.

 

Hier vind je alvast meer info over een overname.

 

Edit:  @janne_man  jij was sneller 🙂


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.