Beantwoorden
Vincentvww
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Sleeptimer voor yelo app

Hallo, ik vroeg mij af of het niet mogelijk zou zijn om een soort van sleeptimer toe te voegen in de yelo app? Ik kijk wel vaker nog wat tv vanonder het wol op de tablet voor het slapen gaan en zoals gewoonlijk val ik er dan ook bij in slaap, vaak word ik 's nachts wakker van het geluid of staat hij 's morgens nog te spelen. Zou het niet handig zijn moest er in de yelo app net zoals op een tv een sleeptimer zitten zodat je ervoor kunt kiezen dat de app na bv. een uur automatisch stopt?

Ik zou het alleszins handig vinden 🙂

 

Groeten Vincent

Tags (3)
0 Likes
3 reacties
Sean
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Sleeptimer voor yelo app

ik denk niet dat er een sleeptimer op zit. ik heb echter wel een instelling op mijn (Android) tablet die de tablet zelf uitschakelt om 01:00 uur snachts.
Misschien geeft dat je een oplossing?

mvg Sean

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Sleeptimer voor yelo app

Is die tablet een Android? Indien zo, zoek dan toch gewoon op Google Play voor een sleeptimer app.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Vincentvww
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Sleeptimer voor yelo app

Daar had ik zelf nog niet op gedacht, mijn tablet heeft die functie niet maar ik heb een app geïnstalleerd en dat werkt. Bedankt voor de tip!