Beantwoorden
JohanB2506
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Toestel registreren op Yelo Play?

Dag allemaal,

 

Sinds kort ben ik geabonneerd op Play (yep, GoT Seizoen 8 kon ik niet weerstaan 😉 en toegang verloopt vlot vanaf mijn Digicorder en een PC.

Ik zou echter ook graag Play kunnen kijken op mobiele devices (Android 7.0 Lenovo P2 en een iPad Air op iOS 12.2) waarop ik de Yelo Play app geïnstalleerd heb.

Blijkens andere vragen zou ik de vraag moeten krijgen om een nieuw toestel te registreren om Play te kunnen bekijken, maar... dat gebeurt niet. Ik krijg een overzicht van alle reeksen die ik opgeslagen heb onder "Mijn TV", de episodes die ik al bekeken heb, etc.

Maar iets afspelen lukt niet. Geen foutmelding, maar gewoon geen enkele mogelijkheid ergens op te klikken, en evenmin een vraag om het toestel te registreren.

 

Ik heb de Yelo Play apps al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de Android is niet geroot, en er is slechts 1 toestel geregistreerd op mijn profiel (mijn desktop PC).

 

Iemand een suggestie? Heeft het er mee te maken dat ik Play nog maar minder dan een maand heb, en verandert dit wanneer ik er de eerste keer voor betaal?

 

Dank bij voorbaat,

Johan

0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Toestel registreren op Yelo Play?

@JohanB2506  het heeft er niks mee te maken dat u nog minder dan een maand hebt. Het is niet zo dat het zich opnieuw oplaad of iets dergelijks. Welke login gebruikt u? Is dat dezelfde als die van mijn telenet? of heeft u een apparte login misschien aangemaakt? Want om in te loggen en te kijken gaat u de login voor mijn telenet moeten gebruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JohanB2506
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Toestel registreren op Yelo Play?

Bedankt Patrick,

ik gebruik dezelfde login als op mijn telenet, als ik mijn profiel bekijk op Android staat er ook dat er één toestel geregistreerd is.

Groeten,

Johan

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Toestel registreren op Yelo Play?

@JohanB2506 nu meen ik mij net te herinneren dat er een algemeen probleem is of was geweest met de registratie van toestellen voor play. Blijkbaar zou dat een algemeen probleem zijn dat er bij sommige klanten geen 5 toestellen zouden kunnen registreren. @Suzy  zou kunnen bevestigen of dat probleem is opgelost. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Toestel registreren op Yelo Play?

@patrick37, er is momenteel een probleem met de Triiing app en het aantal registraties voor bepaalde WIGO klanten. Voor Yelo Play is er geen probleem en zou je als klant zonder problemen toestellen moeten kunnen registreren. 

 

@JohanB2506 ik zou eens testen of je hetzelfde ervaart met jouw login op een ander toestel in de Yelo Play app. Zo niet, moet je het meer lokaal zoeken. Zo ja, zou ik eens contact opnemen met klantendienst hiervoor. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Toestel registreren op Yelo Play?

@Suzy ah ok bedankt voor het antwoord


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Toestel registreren op Yelo Play?

Dacht er net aan dat @KaMau dit probleem ook had op yeloplay.be in dit topic.

@KaMau, heb jij hier al een oplossing voor gevonden?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
JohanB2506
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Toestel registreren op Yelo Play?

Dag Suzy,

 

Bedankt voor de suggestie.

Ik heb gisterenavond nog eens geëxperimenteerd met Yelo Play op mijn Android 7.0 GSM, mijn Android 8 tablet en mijn OS 12.2 iPad, en in geen der gevallen kan ik de Play-programma's bekijken. 

Het valt me op dat bij het openen van de pagina met de serie er eerst heel kort (minder dan een seconde) een pijltje staat op de thumbnails van de afleveringen, alsof ik erop zou kunnen klikken om ze af te spelen. Echter, dit icoon verdwijnt quasi meteen en daarna gebeurt er helemaal niets op Android als ik erop probeer te klikken. Onder iOS krijg ik wel de mogelijkheid de aflevering naar mijn Digicorder te swipen.

 

Ik concludeer hieruit dat het probleem niet lokaal/toestelgebonden is, en dat ik dus best de helpdesk contacteer om te zien of er iets mis is op account-niveau?

 

Groeten,

Johan

0 Likes
FJ2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Toestel registreren op Yelo Play?

Dag Johan,

 

Ik heb hetzelfde aan de hand: ik heb al meer dan een week Play, maar kan geen toestellen registreren. Volgens de klantendienst van Telenet was er iets misgelopen tijdens het toevoegen van Play aan mijn pakket. Dat issue hebben ze verholpen, maar toestellen registreren lukt nog steeds niet...

Vandaag werd er een nieuw dossier geopend. Benieuwd of ze nu het registratie- probleem of nog een ander probleem gaan oplossen.

 

Als ik nuttige feedback krijg, zal ik het hier posten.

 

met vriendelijke groeten,

 

Frédéric

JohanB2506
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Toestel registreren op Yelo Play?

Beste Suzy,

Beste Frédéric,

 

Ik weet niet of de Helpdesk dit forum meeleest, maar mijn problemen waren plots van de baan vrijdagavond 26/4! Plots kreeg ik op al mijn verschillende testtoestellen de mogelijkheid om ze te registreren - dus voor mij is alles nu opgelost, Play bekijken verloopt vlekkeloos!

 

Groeten,

 

Johan

FJ2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Toestel registreren op Yelo Play?

Dag Johan,

 

Goed te horen dat het bij jou opgelost is geraakt.

 

Bij mij is de status ng steeds:

« Uw dossier is nog in behandeling. Onze excuses voor de vertraging. Wij informeren u zodra wij een oplossing voor u hebben. »

 

De « oplossing » is misschien om gewoon geen Play te nemen...

 

met vriendelijke groeten,

 

Frédéric 

 

0 Likes