Beantwoorden
VDC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play app Via beamer

Tot gisteren konden we perfect een opname uit de yelo play app bekijken via HDMI kabel naar beamer... nu lukt het helemaal niet meer, er komt steeds de melding ‘frame rate 60 resolution 1920*1080’ we krijgen de klank op de beamer maar geen beeld... ook op iPhone zwart scherm tot we HDMI kabel uittrekken. Netflix of YouTube lukken perfect!

iemand enig idee of oplossing? Thx

0 Likes
7 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Yelo Play app Via beamer

Standaardoplossing: de app eens verwijderen en opnieuw installeren Gefrustreerde smiley


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
VDC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play app Via beamer

Jammer genoeg niet! 😱

kan dat komen door free g?

voor free g lukte het wel, snap het niet!

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Yelo Play app Via beamer


@VDC  schreef:

Tot gisteren konden we perfect een opname uit de yelo play app bekijken via HDMI kabel naar beamer...


Normaal zou dit eigenlijk ook al niet gemogen hebben (auteursrechten). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
VDC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play app Via beamer

Dat begrijp ik niet...

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Yelo Play app Via beamer

Meer info vind je hier. Ik citeer even (van Telenet medewerkster) de belangrijkste info: 

Maar eigenlijk komt het erop neer dat Yelo Play enkel toegestaan is op het scherm van het toestel zelf. Als het in het verleden wel gewerkt heeft door een lightning naar HDMI adapter, was dat in principe nooit de bedoeling. We weten dat klanten soms mogelijkheden vinden om het in werking te krijgen, maar ondersteund wordt dit op dit moment niet.  

Het heeft inderdaad met restricties en rechten te maken waardoor we dit momenteel niet ondersteunen. Of dit in de toekomst zal veranderen, daar heb ik helaas nog geen zicht op. Anders deelde ik het al graag met je. 

 

Update: sinds kort kan je de Yelo Play app wel casten naar een Chromecast (€30) of Apple TV. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo Play app Via beamer

 

 @rhomiwilli1

Update: sinds kort kan je de Yelo Play app wel casten naar een Chromecast (€30) of Apple TV. 


Dat is niet helemaal juist volgens mij en het bericht dat je aanhaalt is ook wat verouderd. Immers, ik kan de Yelo Play app ook perfect casten van mijn Nexus 5X naar mijn Philips smart tv. Er is daarvoor zelfs speciaal een icoontje voorzien in de app.

 

Een tijd geleden lukte dat ook wel, maar niet zonder de menuknoppen op mijn telefoon (die waren zichtbaar in beeld). Dan lukte het niet meer (het bericht dat je citeert) en wat later weer wél via het casting icoontje in de Yelo Play app. Dus zonder Chromecast of Apple tv (€ 159 of meer).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Yelo Play app Via beamer

@sb 

 

Het artikel is inderdaad achterhaalt, maar dit is nu nog steeds hetzelfde betrekking tot HDMI beveiliging en dat dit (nu nog) eigenlijk niet zou mogen werken.

Waarschijnlijk heeft uw Philips TV Android TV en daarin zit Chromecast ingebouwd, zo niet; op Telenet website las ik dat je alleen naar Chromecast & Apple TV kon streamen. 

 

+ ik vermelde alleen Chromecast & Apple TV omdat het over een beamer gaat die hoogstwaarschijnlijk geen "smart" functie heeft en dus alleen Chromevast & Apple TV mogelijkheden zijn Smiley Knipoog


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes