De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Ik heb net een nieuwe samsung Tab 7 aangeschaft. Bij de Yelo Play app schokt het beeld heel de tijd. Ik heb dit probleem nooit gehad met mijn vorige en veel oudere tablet. Is hier enige oplossing voor?

Titel aangepast door Tae-Yoon (mod) | Vorige titel: Yelo Play - Samsung Tab 7 

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Highlighted
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

@Baaf  je kan eens zien of er een update is van de app zelf . Ervaar je het schokkende beeld eventueel ook op een ander toestel ? Kijk bijvoorbeeld eens op je smartphone of het zich daar ook voordoet.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

@patrick37 laatste versie staat op de tablet. Bij andere toestellen heb ik helemaal geen last van schokkend beeld. Ik heb ook geprobeerd de settings van de beeldkwaliteit te verlagen, maar dan nog steeds een schokkend en haperend beeld...

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

@Baaf  dan zou ik zeggen er scheelt iets aan de software van die tablet. Moest het aan Telenet zelf liggen zou je op al je toestellen hetzelfde probleem moeten hebben maar dat is niet zo. Kan je die tablet niet terug zetten naar de fabrieksinstellingen en alles opnieuw installeren ? Het is maar om te proberen. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden