Beantwoorden
Treeg56
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Zenderaanbod op YUGO-app

Beste Netweters,

Momenteel zijn we klant bij Orange. Op zich geen problemen buiten dat de Orange app veel minder mogelijkheden heeft dan de Telenet app. Zo is het niet mogelijk om bvb kinderzenders als Nickelodeum te bekijken en kan je er ook geen opnames mee bekijken. Enige oplossing is een 2de decoder aan te schappen (9,99 euro/maand).

 

We overgeven daarom over te schakelen naar Yugo. 

Welke zijn jullie gebruikers ervaringen? Ook het zenderaanbod is ons niet duidelijk. Zijn het nu 20 zenders (met de playmogelijkheden gedurende 1 jaar) of zijn het 80 zenders (alle zenders die je ook via bvb het wigo pakket kan bekijken)?

Hoeveel gebruikers kunnen tegelijkertijd gebruik maken van de app?

Hoe zit het met de beeldkwaliteit? Volgens de medewerker moet je de Apple tv 4k aanschaffen als je dezelfde beeldkwaliteit wil hebben als bij de digirecorder.

Volgens de telenet medewerker kan je ook opnames doen (in de cloud) maar hoeveel wist hij niet te zeggen. 

Enfin een heleboel vragen waar we nog geen of onvoldoende antwoord op hebben.

 

Alvast erg bedankt voor jullie antwoorden.

 

Tags (4)
0 Likes
7 reacties
Ex-Netweter
 
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5305
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zenderaanbod op YUGO-app

@Treeg56 er zijn nog geen 4K zenders op de app, dus kan je nooit 4K verkrijgen of evenwaardig beeld als op de digicorder die ook afhankelijk is aan de kwaliteit dat je het hebt ingesteld.

zenders zijn max 1080i (geen 4K) dus een apple 4K ontvanger is niet echt nodig, is enkel verkoop praat vrees ik.

de zenders die je krijgt is de 20 zenders die je ziet staan op https://www2.telenet.be/nl/producten/yugo/

 

zenders van play krijg je er niet bij enkel de films en series enzo dat je kan opvragen met play en terugkijk tv.

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Zenderaanbod op YUGO-app

@Treeg56 @Master-Magic je krijgt er echter ook de thema zenders van Play bij. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5305
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zenderaanbod op YUGO-app

@TMCLS93 met Yugo connect niet zie ik momenteel, met Yugo all in wel 😉 

 

vraag me wel af of je ook de speedboost kan nemen bij het goedkoopste plan van Yugo connect met 15GB.

krijg daar ook de optie voor als ik dit wil bestellen 😮


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Zenderaanbod op YUGO-app

@Master-Magic Yugo connect bevat GEEN TV mogelijkheid.

Dit pakket is enkel internet en mobiel.

 

Yugo All In bevat: TV mét play, internet en mobiel.

 

De speedboost optie is idd zichtbaar, maar bestellen is niet mogelijk wegens niet de juiste internetformule. De optie is enkel voorbehouden aan de pakketten met "ALL INTERNET 300" 😟

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5305
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zenderaanbod op YUGO-app

@TMCLS93 oei dat is dus vervelend pas te merken tijdens bestelling, lijkt me interessant die optie, kijk nog amper tv 😮 

voor 100 euro heb je dan vast internet met speedboost en gsm. (1000 snelheid)

bij de concurrentie orange komt dit goedkoper uit met speedboost, maar max 400/40, (69 euro)

niet te vergelijken natuurlijk.

de ongeveer 30 euro meer heb je 600 snelheid meer....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Zenderaanbod op YUGO-app

Ja je merkt het idd pas tijdens het bestellen....aangezien alle yugo's  All internet hebben is het best jammer dat Telenet dit niet activeert, zou hen veel opleveren volgens mij. Hopelijk veranderd hier iets aan van zodra het analoge tv signaal verdwenen is, aangezien er dan meer bandbreedte vrijkomt. 

0 Likes