Beantwoorden
jansteenhoudt
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Activatie Smartwatch Galaxy Watch 3 LTE met Telenet?

In de Mobiele configurator van Telenet staat de smartwatch "Galaxy Watch 3" NIET in de lijst.

Telenet verkoopt de LTE versie van de watch en beweert ook dat One number kan worden geactiveerd voor deze watch.

De technische dienst van Telenet kan me (nog) niet helpen om me te zeggen hoe ik One number activeer voor deze watch.

In de lijst staan enkel "Samsung Galaxy Watch Active 2" en "Samsung Gear S3". Waarom staat mijn watch er niet bij ? Dit lijkt me misleidende reclame en mijn aankoop is dan - tot nu toe - teleurstellend.

Wie kan me helpen ?

 

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie Smartwatch Galaxy Watch 3 LTE met Telenet?

er zijn altijd 2 partijen  de fabrikant en telecomaanbieder kan zijn bij concurrent wel een akkoord is 

en wel werkt .met chinese spullen heb je dat veel voor hebben ze een toestel dat  niet werkt slechte aankoop dan het is soms zeer moeilijk om uit te geraken buurland wel en ons land niet

0 Likes
jansteenhoudt
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Activatie Smartwatch Galaxy Watch 3 LTE met Telenet?

Dag Luc,

Ik begrijp jouw reactie niet, want Telenet verkoop de Galaxy Watch 3 LTE en garandeert ook het One number gebruik ervan. De verwachting is dus dat Telenet dit oplost, een overstap naar een andere provider is hier niet aan de orde.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie Smartwatch Galaxy Watch 3 LTE met Telenet?

ze zullen in de toekomst wel ondersteunen ze moeten een akkoord krijgen tussen hun 2

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Activatie Smartwatch Galaxy Watch 3 LTE met Telenet?

@luc55 die zijn ondersteund, alleen moet er bij telenet een koppeling gemaakt worden, 

lees de laatste dagen dat hun systeem soms niet goed werkt bij aanpassingen, kan er ook mee te maken hebben.

 

@jansteenhoudt blijven bellen, normaal zou het moeten lukken, heb je geen QR code dat je kan inscannen voor activatie ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Activatie Smartwatch Galaxy Watch 3 LTE met Telenet?

@jansteenhoudt ik heb recent vernomen dat VoWiFi/VoLTE nodig is om Telenet One Number te activeren op een Android smartwatch. Het is dus belangrijk dat jouw smartphone VoWifi/VoLTE ondersteund. Kijk dit dus zeker na, want anders ga je Telenet One Number niet geactiveerd krijgen op je Android smartwatch. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
jansteenhoudt
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Activatie Smartwatch Galaxy Watch 3 LTE met Telenet?

En plots werkte het, 2 weken geleden.

Ik merkte dit per toeval door het gewoon nog eens te proberen.

Telenet heeft me niet op de hoogte gebracht van de beloofde fix, maar alvast een welgemeende dank aan Telenet om de belofte van de tekortkoming bij Telenet aan te pakken.

de combinatie van de Galaxy Watch 3 LTE met Telenet 4G voldoet aan mijn verwachtingen.

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie Smartwatch Galaxy Watch 3 LTE met Telenet?

telenet zal er werk van gemaakt hebben na vele klachten er wachten nog merken op een ondersteuning meer meer andere namen komen in beeld en als de concurrentie die wel ondersteund dan heb je mensen dat overlopen

0 Likes