Beantwoorden
leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Bestanden van kapotte Samsung halen

Kan een gsm die geen beeld meer heeft, waar alles op smartphone  staat, her uitgelezen worden? 

Ben alles kwijt, kaartje geeft niets meer weer na 2020

 

Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: Samsung smartphone kapot, geen beeld meer, kunnen foto'

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Bestanden van kapotte Samsung halen


@leen333  schreef:

Kan een gsm die geen beeld meer heeft, waar alles op smartphone  staat, her uitgelezen worden? 

Ben alles kwijt, kaartje geeft niets meer weer na 2020


Meestal kan je de smartphone via het oplaadkabeltje ook aansluiten op je computer en kan je zo via Windows verkenner de inhoud van de interne opslagcapaciteit van de smartphone ook overzetten naar je computer.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bestanden van kapotte Samsung halen

@Hofkens 

 

Dat gaat niet altijd gewoon zo hoor .. Meestal verschijnt er, na het aansluiten van het kabeltje, op het scherm van de foon een berichtje waarin je toelating moet geven om toegang te krijgen tot de inhoud van de foon. Vermits het scherm niks meer doet ga je dat berichtje niet zien en weet je niet waar of hoe je moet antwoorden ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Bestanden van kapotte Samsung halen

@leen333 

Google "how to recover data from Samsung phone with broken screen"

Voorbeeld van oplossing:

https://www.youtube.com/watch?v=94H229U1wu8

Ex-Netweter
 

Bestanden van kapotte Samsung halen

Wat @StefaanH zegt klopt.
Als je gegevens van een smartphone wil overzetten naar bv een pc krijg je de melding " toegang tot apparaatsgegevens toestaan". Soms moet je ook de USB-foutopsporing aanzetten om gegevens van android over te zetten naar een pc.

 

Bij mij zitten al m'n contacten, sms-en, berichten van whatsapp, foto's en video's die ik maak of krijg op mijn smartphone in een Cloud. 

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Bestanden van kapotte Samsung halen

@leen333 heb je een gsm met micro sd kaart in? dan kan het zijn dat al je foto's daarop zijn opgeslagen. Gewoon het kaartje eruit nemen en in een kaartlezer op je pc hangen.

Tenzij al de foto's op je gsm geheugen staan is het een beetje moeilijker. 

Als je scherm defect is is het moeilijker, maar niet onmogelijk.

Als je de gsm aan uw pc hangt, moet je bevestigen. De eerste selectie is normaal gezien toegang verlenen aan uw pc om bestanden uit te lezen. Anders 2 x naar beneden klikken en dan bevestigen. 

Hangt af van uw gsm. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Bestanden van kapotte Samsung halen

Beste, ik heb een Samsung Galaxy S3, ik zal hetgeen u mij geschreven hebt proberen te doen, maar kan ik niet een winkel ofzo vinden die mijn foto's en berichten die op gsm staan terug vinden aub? 

Mijn kaartje geeft niets weer van 2021,  zou u denken dat het eventueel niet meer goed is aub? Mijn simkaart kan die uitgelezen worden aub? Er staan gesprekken op die ik zeer graag zou terugwillen, ook van messenger, alvast dank hoor 👍

0 Likes
leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Bestanden van kapotte Samsung halen

Beste, nooit op cloud gezet, domme fout van mij, toch bedankt voor uw reactie, zit met mijn handen in mijn haar 🤣

0 Likes