Op 13/07 in pre-order de Samsung Galaxy Watch Ultra bij Telenet besteld aan €549 (waarbij het toestel op hun website met een volledig verkeerde omschrijving in het systeem staat - nog steeds staat er: "Samsung Galaxy Watch X2 Pro LTE Titan".
Er staat ook nog steeds (copy-paste):
"Pre-order nu!
e-oder nu om als één van de eerste deze inovatieve Galaxy Watch Ultra in handen te hebben, Toestellen zullen geleverd worden van 26/07/2024."
Net (opnieuw) gebeld naar Telenet: "Sorry meneer, wij weten hier echt van niks, maar we zien wel staan dat de shipping date op 26/08 staat. Voor de rest kunnen we jou niet helpen. Ga naar de Telenet winkel."
Alle andere partijen hebben dat spul gewoon op voorraad liggen en leveren sedert vrijdag 19/07 op 1 dag tijd, maar via Telenet moeten we fijntjes meer dan een maand wachten, mét het risico dat de €100 cashback niet meer gaat lukken!
Bedrieglijke en bedenkelijke praktijken...
Nog mensen met een gelijkaardig verhaal?