Beantwoorden
Fredjen
Experienced Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Bestelling Samsung Galaxy Watch Ultra

Op 13/07 in pre-order de Samsung Galaxy Watch Ultra bij Telenet besteld aan €549 (waarbij het toestel op hun website met een volledig verkeerde omschrijving in het systeem staat - nog steeds staat er: "Samsung Galaxy Watch X2 Pro LTE Titan".

Er staat ook nog steeds (copy-paste):

"Pre-order nu!

e-oder nu om als één van de eerste deze inovatieve Galaxy Watch Ultra in handen te hebben, Toestellen zullen geleverd worden van 26/07/2024."

Net (opnieuw) gebeld naar Telenet: "Sorry meneer, wij weten hier echt van niks, maar we zien wel staan dat de shipping date op 26/08 staat. Voor de rest kunnen we jou niet helpen. Ga naar de Telenet winkel."

Alle andere partijen hebben dat spul gewoon op voorraad liggen en leveren sedert vrijdag 19/07 op 1 dag tijd, maar via Telenet moeten we fijntjes meer dan een maand wachten, mét het risico dat de €100 cashback niet meer gaat lukken!

Bedrieglijke en bedenkelijke praktijken...

Nog mensen met een gelijkaardig verhaal?
0 Likes
17 reacties
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Zal nog even duren 

Hou wel je mailbox in de gaten zeker de spam moest een pakje van post nl opgestuurd zijn

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Ik heb tweemaal iets teruggestuurd naar Telenet. Telkens betaald via Mastercard.
En in beide gevallen is de terugbetaling via mijn zichtrekening gegaan. Dus niet via de kredietkaart.
Ze kijken ook niet naar het rekeningnummer van een eventuele domiciliëring. 
Ik had de terugbetaling 3 à 4 dagen later ontvangen.
Hier zou ik nog niet te veel paniekeren.

Als de persoon die u te woord stond via WhatsApp Christof, dezelfde is die mij eens heeft willen helpen (Kristof) ...
Hij heeft mij ook al eens foute info gegeven en zei dat ik alles fout interpreteerde.
Hij vond een download van 20Mbps (mobiel) wel redelijk. De verhoging naar 1Gbps is volgens hem, gewoon een melding dat de  limiet werd aangepast maar we nooit zullen halen.
20Mbps van de 1Gbps is dus een goed resultaat.

Hij is niet echt op de hoogte van bepaalde zaken en wilt er (volgens mij) snel vanaf zijn

0 Likes
mishterfox
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Nou ik ben ook al een dagje of 10 aan het wachten, 4 x gebeld. zouden iedereen keer terugbellen maar geen belletje, de laatste keer afgelopen vrijdag gebeld, de galaxy watch ultra's  schijnen wel op voorraad te zijn bij telenet maar niemand kan zeggen of hij is opgestuurd of waarom hij niet is opgestuurd, 10 dagen om een klant wat te laten weten wat er met zijn pakketje aan de hand is. of hij uberhaupt is opgestuurd.

de customerservice is gewoon slecht.

0 Likes