Beantwoorden
KoenDM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Cellular Apple Watch

Hallo,

 

2 weken geleden werd op de Keynote van Apple de Apple Watch serie 3 voorgesteld met Cellular, enkel dit niet voor België. Is er enig idee wanneer dit wel zou zijn? Ik ben namelijk klant bij telenet en zou dit graag aanschaffen als horloge zodra dit kan gebruikt worden in België. 

 

 

Mvg,

Koen.

5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Cellular Apple Watch

Heb je Apple België al gecontacteerd?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KoenDM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Cellular Apple Watch

Ik heb de vraag net gesteld, nu nog wachten op een antwoord. 

0 Likes
NanVer
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Cellular Apple Watch

Ik volg mee, wacht ook tot deze word ondersteund door Telenet.

 

Mvg,  Nanver

0 Likes
craffft_it
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Cellular Apple Watch

Zijn er 4 maanden later nieuws over de mogelijkheid om de Apple Watch 3 met Cellular te ondersteunen?

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Cellular Apple Watch

ik vrees dat daar al nieuws van is, het is angstvallig stil daar rond, denk dat er te weinig iwatch toestellen van apple verkocht worden in belgie en dat die optie van celluar te duur is voor providers omdat er andere frequentie's moeten gebruikt worden dacht ik, zou het nog eens moeten opzoeken.

ik heb zelf een iwatch 1ste versie nog, en die werkt nog perfect, en nog steeds krijg ik er update's voor, dus na 2 jaar nog best tevreden, 

de 3de serie is iets beter vanbinnen en kan beter tegen water en is meer voor de sporters qua opties en is moet niet gebonden zijn aan je iPhone.

wel interessant maar als de providers niet mee willen.....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes