24757
netweters
|
152418
antwoorden
|
20701
vragen
|
Mijn SIM kaart is geblokkeerd sedert het gebruik van vingerprint op mijn Samsung A51. Ik ben in het buitenland en kan Telenet niet bereiken met telefoon, chat, whats app, ...
OP Mytelenet zou moeten staan hoe je een SIM kaart opnieuw kunt deblokkeren, maar dit is onvindbaar. Ik zoek dringend een oplossing
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: SIM kaart deblokkeren Samsung A51
Vraagt je toestel achter een PUK-code? Die kan je namelijk vinden op MyTelenet. Heb je hier iets aan?
https://www2.telenet.be/residential/nl/mijn-telenet/je-simkaarten/
bedankt voor je antwoord, er word een PUK code gevraagd, maar ik kan die niet ingeven. Ik kan enkel de PIN code ingeven wat tot niets leidt
Wat gebeurt er dan net als je de pincode ingeeft?
Klinkt eerder als een probleem met je telefoon of een kapotte simkaart.
Zoals @sb zegt, bij een geblokkeerde simkaart (wegens te veel foute PIN ingaven) moet je je PUK-code ingeven. Ik zou niet weten hoe een simkaart anders geblokkeerd kan geraken…
ik begrijp het ook niet, maar telkens ik het toestel afleg en terug opstart kan ik de PIN code ingeven, maar daarna vraagt het nogmaals de PIN in te geven en dan is de OK knop niet werkzaam. Dit alles is begonnen nadat ik de vingerafdruk functie ingevoerd heb.