Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Huawei & security

Hallo allen...

Ik denk dat velen van jullie al enkele van de verontrustende berichten hebben gehoord van Huawei.
Dat gaat dan van krantenkoppen zoals FBI EN CIA: KOOP GEEN HUAWEI-TELEFOONDon’t use Huawei phones, say heads of FBI, CIA, and NSA, etc. Je kan zo nog een hoop artikels vinden.

Maar ik vind de Huawei telefoons goed in gebruik, omdat mijn vorige van het merk was. Totdat het nieuws uitkwam en ik instant een nieuwe heb gehaald. Nu weet ik niet wat te doen. Ik heb nu een vrij goedkope Lenovo (Moto One) telefoon (sinds Januari) waar ik niet zo gelukkig mee ben (en waar door kwaadzijn al stukken aan zijn), en ik wil naar volg. zomer toe voor iets nieuws gaan zien. 
Ik wil gaan voor de P30 (niet pro, gewone P30) OF S10e. Als iemand hier nog een ander iedee heeft voor mij? 

0 Likes
9 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Huawei & security

@Ex-Netweter 

Ik heb ook al een Huawei Nexus P6 gehad en is steeds een degelijk toestel geweest! 

De enige rede die mij nu tegen houd om de nieuwste Huawei’s te kopen, is dat ze een eigen geheugenkaart hebben, een NC. Of beter gezegd een nano card. Moesten ze terug stappen naar een micro SD kaart, dan direct...

En dat van de CIA ed. das puur politiek!!

Never trust in Dust
Tags (1)
0 Likes
Ex-Netweter
 

Huawei & security

jezus, en die NM memory cards zijn prijzig!

Enkel in 128gb te verkrijgen en €60/st. Ik kan voor €25 een 128gb microsd krijgen MET ADAPTER voor de pc! en voor €39,99 heb je die van Samsung EVO Plus. Evengoed €20 goedkoper.

 

Nee, nee ik ga schoon terug naar Samsung denk ik.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Huawei & security


@Ex-Netweter  schreef:

Nee, nee ik ga schoon terug naar Samsung denk ik.


Voor mij nooit meer een Samsung. Ik heb die van mij talloze keren tegen de muur willen kapotsmijten van ellende. Ik heb daarna een LG Nexus 5X gehad en nu een Google Pixel 3. Zeer tevreden!

 

Wat betreft de hele hetze rond Huawei: daar zou ik me niet al te veel van aantrekken. Ik heb je artikels niet gelezen, maar het laatste nieuws dat ik gehoord heb is dat er geen harde bewijzen tegen Huawei zijn.

 

En dan nog, zijn het niet de Chinezen, dan zijn het de Amerikanen (Google, M$, Facebook, ...) of de Russen die je data verzamelen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Huawei & security

ik zou ook geen samsung meer moeten hebben, 2 toestellen van samsung gekocht en alle2 was de baterij na een jaar opgeblazen en is het toestel beginnen los komen zodat scherm en zo gewoon los was en open stond aan de zij kanten, eens je de baterij er uit doet is alles weer perfect plat maar door het openstaan is de lijm waarmee het scherm vast zat opgedroogd en plakt je scherm niet meer aan het hele product, als je dit 2 keer mee maakt dan wil je echt geen meer hebben van samsung, en waren toestellen die in die tijd toch rond de 600 a 700 euro koste, met iphone nooit problemen gehad als met samsung en werken na vele jaren nog perfect.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Huawei & security

Ik heb ook steeds iPhones gehad en het jammere vind ik de Apple restricties. Voor de rest geen klagen. Ik heb nu een iPhone 7 plus en mijn vorige was een 4S welke nogsteeds in dienst is na bijna 8 jaar. Mijn 7 plus word in augustus ook 3 jaar. En met een beetje geluk, heb ik morgen mijn iPhone XS. Mijn 7 plus gaat naar mijn oudste dochter haar eega, van wie zijn HTC de geest heeft gegeven. Ik wou eerst voor een pixel gaan, maar er is hier geen degelijke dienst na verkoop. Mijn Apple koop ik hier om de hoek en schort er wat aan dan doe ik hem iets verder bij een erkend Apple hersteller, LAB9 en die bieden een goeie service na verkoop.

Never trust in Dust
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Huawei & security

@Ex-Netweter heb ook een Huawei de mate 20 pro. Samsung staat me niet meer aan en ben uiterst tevreden over de Huawei. Wat de kranten zeggen tja daar trek ik me weinig van aan. Moest het echt zo zijn wat ze schrijven zou de provder er ook geen verkopen en uit stock halen dat is mijn idee . 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
Pandalium
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Laat de zon in je hart! O dierbaar België.. Say what?! TV-box / TV-app / telenttv.be

Huawei & security

Misschien moet je eens kijken voor een Oneplus:

 

- High-end hardware

- Een goede OS (google: OxygenOS) die zich aan stock android houdt, met kleine verbeteringen

- Regelmatig security patches en upgrades van Android (in vergelijking met de andere spelers)

- Prijs/kwaliteit

- ...

 

Ik geloof wel dat de Oneplus 6T geen headphone jack heeft. De oudere modellen zijn niet meer te kopen via Oneplus, maar veronderstel dat deze bij een derde partij wel makkelijk te vinden zijn.

Tags (1)
0 Likes
Ex-Netweter
 

Huawei & security

De pixel stond me ook aan. Maar ik haal mijn smartphones liever uit een échte winkel, wil 'm eens vast hebben gehad en zeker zijn. En ik ga niet helemaal naar Duitsland hiervoor (al kom ik uit Limburg). Ik zie nog, het is nog effe. Miss toch Huawei, nadat ik de reacties hier gelezen heb.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Huawei & security

@Ex-Netweter 

 

Ik ben ook van Limburg en heb die Pixel gewoon gekocht via bol.com. En terzijde, soms loont het om even naar Duitsland te rijden, maar dat is een ander verhaal. (-;


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.