Beantwoorden
DennisM9898
Freshman Beetjesweter
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Levering pre-order iPhone 17/Pro/Pro Max

Iemand al een bericht gehad dat zijn/haar iphone is verzonden? Hier nog niets.. had om 14:05 besteld bij pre-order. 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Iphone 17 /pro / pro max levering

4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Ik wil je niet ontmoedigen, maar het is telkens hetzelfde liedje: je bestelt een toestel bij Telenet en die bestellingen worden regelmatig laat geleverd. Dat is een verhaal dat hier telkens opnieuw terugkeert. Ik vermoed dat dat de prijs is die je betaalt als je korting krijgt. Ze beloven ook niets, want op de site staat:

Pre-order nu en hoor bij de eersten die de nieuwe iPhone ontvangen! Leveringen starten vanaf 19/09/2025, afhankelijk van de leveringen door Apple.

We zijn nu 18/09/2025, een beetje geduld uitoefenen dus.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Als bij telenet is zal het langer duren komt ook via post nl er zit ook heel grote korting weer op 

Bij Vandenborre  is vanavond de nr krijgen en morgen om 10.00 uur geleverd de zelfde stappen bij de media markt 

Luvan
Freshman Meerweter
WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

De status van je bestelling en de verwachte levertijd is terug te vinden onder je toestelkortingen in My Telenet.

Illustratoor
Experienced Beetjesweter
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Is je iPhone ondertussen geleverd? Welk model heb je besteld?