Beantwoorden
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Iphone 6 scherm uitval

Kreeg een blauwe streep ineens en scherm viel uit, na een geforseerde opstart kreeg ik effe een inlog maar verdween nog voor ik iets kon doen, dus terug scherm uit.

Iemand weet van de iphone6 dat er wat mis kan zijn, weet zelf niet meer wat doen, is gekocht in de carrefour (rebushed) (6 maand) maar wanneer ze een kaartje zien steken van telenet komen ze met excuses af die je niet voor mogelijk houd, wel een orange abo in je strot willen steken (denk dat ze dan pas helpen), maar ik denk er nog niet aan.

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Iphone 6 scherm uitval

er eens mee tot de apple shop gaan (switch) en daar eens vragen wat het kan zijn,

die toestellen zijn toestellen die herstelt zijn en opnieuw helemaal zijn opgekuist en vernieuwt waar mogelijk om dan opnieuw te verkopen als een 2de hands toestel, kan zijn dat er iets aan is dat hersteld moet worden.

weet dat carrefour moeilijk doet met toestellen bij hen gekocht waar iets aan mankeert als je het binnen doet voor herstelling, zelf ook al ervaren vroeger met een videorecorder bij hen, 

na 2 weken was er iets aan en ook mee terug geweest, hebben het na een maand terug gestuurd en niet naar gekeken want het probleem was er nog steeds en ze hadden werkuren aangerekend.

nooit meer iets gekocht daar van electro.

 

maar zou eens langs gaan bij switch in uw geval, ze doen ook toestellen elders gekocht, ze gaan het wel vragen denk ik waar gekocht.

maar je kan maar proberen, ben daar ook goed geholpen geweest met een iPhone die niet bij hen was gekocht.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Iphone 6 scherm uitval

Raar maar waar, na één nacht rustig op de tafel te liggen, stond deze morgen het scherm open en bloot te verlichten, kon de gsm code ingeven zodat die niet blokkeerde, straks gaat de dochter kijken met het kaartje of alles weer werkt, alleen wat plekken IN het scherm.

Rebushed zal het zeker niet meer worden en een iphone ook niet, veel te duur.