Beantwoorden
wups
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Klantenprijs aankoop registreren voor Samsung promotie

Hallo, via Mijn Telenet kocht ik een Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 512GB Titanium Black. Volgens de actie op de website van Telenet heb ik recht op gratis Buds FE.
Wanneer ik naar de Samsung promotie website surf om mijn aankoop te registreren om mijn gratis Buds FE te ontvangen moet ik een aankoop adres invullen alleen staat er geen aankoop adres op mijn bestelbon/overeenkomst te lezen die ik gemaild heb gekregen.

Welk adres moet ik invullen bij de Samsung actie wanneer ik mijn Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 512GB online kocht via Mijn Telenet?

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: aankoop registreren Samsung promotie website

3 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1134
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Klantenprijs aankoop registreren voor Samsung promotie

Ik vermoed dat je het over deze actie hebt? Telenet Promotie: Ontvang Galaxy Buds FE (www.samsung.com/be) 

Heb het zelf even geprobeerd en ik krijg een hele lijst aan winkels; een van de opties is "telenet.be", die zou ik dus ook selecteren.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
wups
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Klantenprijs aankoop registreren voor Samsung promotie

Hallo, ja het gaat over deze promotie, Ik heb u weblink gebruikt.

Waar ik moet aangeven in welke winkel ik het heb gekocht daar heb ik Telenet ingetikt maar ik krijg niet de optie om Telenet.be te kiezen.

Hieronder zie je welke mogelijkheden er wel zijn. Maar misschien moet ik iets anders intikken in het vak ?

 

telenet 1.JPGtelenet 2.JPG

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1134
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Klantenprijs aankoop registreren voor Samsung promotie

Als ik "Telenet.be" intik dan krijg ik enkel Telenet.be.

"Telenet" is niet specifiek genoeg, want dan krijg je eerst alle Telenet shops; waarna de lijst afbreekt (want je ziet enkel de eerste 15 resultaten)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.